Lysere tider i vente

Hei dere super fine!

Hvordan har dere det? Jeg har det mye bedre og er nå 100%. Jeg har hatt såååå lyst til å finne frem macen, men herregud som dagene flyr. De to siste dagene hadde jeg planlagt noen innlegg, men så bestemte vi oss plutselig for å pusse opp to av soverommene i huset. Så nå er det gjort! Jeg hadde jo tenkt til å pusse opp gjesterommet i første etasje, men det får vente litt. Nå vil jeg blogge, ta bilder, lage sminkevideoer og kose meg! Akkurat nå sitter jeg på kjøkkenet og venter på muffinsene i ovnen, for jeg holder på å lage gode vanlige muffins med sjokoladekrem. Yummi. Jeg skal innom treningssenteret veldig snart (sikkert om en uke eller to), så jeg bare koser meg mens jeg kan. Herregud som et svakt menneske jeg er.. Men anyways – Jeg har blitt skikkelig, skikkelig blond! Her om dagen var jeg på Elins Hårstudio i Sandefjord, og ordnet håret hos flinke Marie. Marie er en gammel venninne, så det er alltid så koselig å være der. Jeg drar helt fra Skien kun for å ordne håret mitt der, det syntes jeg det er verdt♥Altsååååå! Hvor fin farge har jeg ikke på håret mitt nå? Jeg vurderte å bli mørkere nå mot vinteren, men endte opp med å farge det lysere enn jeg noen gang har hatt. Eller, jeg har jo hatt platina, men det tels liksom ikke siden jeg så forferdelig ut. Men nå dere, det er så fint og lyst! Jeg elsker fargen skikkelig, og jeg tror jeg kommer til å beholde det sånn en god stund. Jeg kommer nok til å bestille en time til før jul kanskje for å få det helt perfekt, for jeg har noen litt mørkere partier som det er litt vanskelig å få lyse. Disse syntes så og si ikke, men jeg vil gjerne tilbake en gang til siden resultatet ble så bra! I tillegg så er servicen på Elins Hårstudio veldig bra, og de er veldig profesjonelle! I love it. Her med mitt nye extensions fra Rapunzel of sweden! Fargen passet perfekt! Jeg har gått litt vekk fra 60cm langt extensions, så dette er bare 45. Jeg skal lage en video hvor jeg viser dere hvordan jeg monterer det. Jeg har dog en blond hestehale som er 60cm lang, yez den er fin! Gleder meg til å vise dere. Nå skal jeg lage ferdig sjokoladekremen, så blogges vi i morgen!♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg