Lunsj på en vegansk cafè

Hei dere!♥

F og jeg har nesten akkurat kommet hjem fra en liten sparkesykkel tur. Vi har vært ute å spist en liten lunsj, og handle litt. Helt siden jeg flyttet til Skien har jeg hatt et ønske om å besøke en vegansk cafè som ligger her i sentrum. I dag fikk jeg endelig gjort det! Jeg har så klart hatt muligheten før, men i dag fristet det ordentlig med en frisk og god lunsj. Cafeen heter Humlegården og de serverer frokost og lunsj som er fri for kjøtt, melk og hvitt sukker. Det er så bra! Se så fint! Dette er i hvert fall en instavenlig cafè. Jeg bestilte pink coconut smoothiebowl og F bestilte peanutbutter smoothiebowl. F sin var den beste syntes vi begge to, selvom F syntes dette virker meg som en dessert. Det er jo så klart veldig søtt, og kaldt. Jeg kunne tenkt meg noe friskt i tillegg, som for eksempel jordbær eller ananas e.l.Neste gang vi kommer hit vil jeg prøve avokado toast, det er sikkert super godt!Det ser jo veldig fint ut! De blir servert i kokosnøtt boller, som de også har hatt til salgs der vet jeg.

Jeg sitter ute i skyggen og blogger, men jeg kjenner at det begynner å bli litt kaldt. Jeg tror jeg skal fylle varmt vann i badekaret og legge meg der for en stund. Jeg ønsker dere en super torsdag videre. Vi blogges♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg