Lunsj, frisørbesøk og vlogging

God kveld dere!

Det ble et litt senere innlegg enn planlagt, men denne dagen har gått i ett. Jeg tok meg selv i å tenkte tidligere i dag at jeg ikke har gjort noe nyttig i dag heller, men jeg har jo faktisk vært hos frisøren, gått tur, spist lunsj med mamma og søss, og besøkt mormor og bestefar. I tillegg så har jeg skaffet meg ny telefon, og tatt sol. Mitt beste tips er å ta solarium når man er litt trøtt, og høre på podkast. Jeg satt på “Harm og Hegseth” og plutselig var 25 minutter over. Solarium i seg selv er jo ikke det morsomste her i verden, men hvis jeg kan fortsette å sovne hver gang så er det jo bare deilig. Jeg måtte nemlig stå opp skikkelig tidlig i dag siden jeg hadde frisørtime klokken 09:00 i Sandefjord. Jeg dro til Mariola Veiby Studio, og jeg er så positivt overrasket! Det var en så fin salong, med veldig hyggelig personalet. Veldig fornøyd! Etter å ha sittet på salongen i litt over tre timer møtte jeg mamma og søsteren min for å spise lunsj. Vi spiste på Kafka i Sandefjord. Vi har egentlig en greie hvor vi spiser på La Scala hver sommer sammen, men før de har steppet opp gamet sitt drar ikke jeg dit igjen. Etter lunsj gikk vi tur og besøkte mormor og bestefar, så det var koselig♥ Jeg skal mest sannsynlig ikke tilbake til fjorden denne perioden, så det var koselig så lenge det varte. Jeg har nesten planer hver eneste dag, så jeg ser liksom ikke når jeg skal rekke det…puh. Snart jobb igjen, dere! Neida. Joda. 

Her er resultatet av min nye hårfarge! Hva synets dere? Som jeg never i nesten alle innleggene mine så prøver jeg å spare mitt eget hår, så derfor har jeg ikke gjort noe med det siden November. Det var virkelig på tide, når man tenker på den syke etterveksten min. Så jeg dro for å stripe det, og syntes at det ble ganske fint. Det er deilig å ha litt lysere hår nå om sommeren.Jeg fikk også en bitteliten stuss, siden det var litt ujevnt. Jeg har forresten vlogget litt i går og i dag, så jeg tenkte å fortsette med det frem til over helgen, så kommer det muligens en vlog på mandag! Hva syntes dere om det? Da blir ikke youtube kanalen min kun sminke liksom, men litt mer. Så stay tuned for det! Nå skal jeg veldig snart hente F, for han har vært hos en kompis i kveld. Så må jeg legge meg veldig snart, siden jeg skal tidlig opp igjen i morgen. Jeg har negltime i Skien kl 09:00, så det må jeg rekke. Det er deilig å endelig freshe opp negler, hår og vipper! Velfortjent syntes nå jeg.

Vi blogges senere♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg