Luke 12

Hei fra Skagerak!

Jepp, jeg er ute på havet igjen og klar for tre uker med jobb. Det kjennes greit, og jeg tror at det kommer til å gå veldig fort. Om 12 dager er det juleaften, så allerede da får vi et avbrekk. I tillegg så gå båten bare tur/retur et par dager, så da også får vi kortere dager. Men andre ord, det kommer til å gå kjempe fint! Tre uker er lenge, men jeg fikk heldigvis en super vakt, så jeg er faktisk ganske glad og kjenner at jeg er klar. Jeg bruker alltid å tenke at perioden ombord skal jeg “få til mer”. Trene, spise sunt og ikke bruke penger. Så vi får se hvordan det går denne gangen! Jeg skrev tidligere at jeg kunne dele innholdet i kalenderen min, men dessverre så har jeg glemt det litt. Dessuten så har jeg vært litt skuffet over innholdet, igjen.. Det er nesten det samme som i fjord, og jeg vet ikke hvor mange shower gel reise størrelser jeg har nå, men det er mange! Det er dårlig innhold til å koste 1399,- liksom. Det er så klart noe bra og fint, så jeg syntes det er gøy å ha det liksom. I dag fikk jeg en eyeliner, så den gleder jeg meg til å teste. Siden jeg dro ut på sjøen i dag, og ikke skal hjem før til neste år (det høres så feil ut) så åpnet jeg like gjerne alle pakkene i kalendere i dag…Jeg vet, jeg vet..Det er jo ikke bra, men skulle jeg tatt den med om bord så hadde det vært mye greier for meg.Nå skal jeg skifte fra uniform til sivilt og gå en tur ned i taxfree´n. Jeg pleier alltid å gjøre det første dagen ombord slik at jeg kan kjøpe litt brus, vann og godis til å ha på lugaren. Vi har jo kjøleskap osv, så det er godt å ha noen forsyninger, hehe! Jeg ønsker dere alle en fin dag videre, så vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg