Luciadagen

 

God kveld dere!

Jeg håper at dere har en fin torsdag♥ Det føles så rart at det er torsdag allerede, for jeg er liksom vandt til at den første dagen om bord er onsdag. Det er på en måte veldig bra egentlig, for jeg lever jo for helgene og den første er jo rett rundt hjørnet! Helgen flyr unna her siden det er korter dager, bedre middager, gode “14:00 kaker”, mye gøy på tv og jeg unner meg litt ekstra godteri. I dag var jeg 99% sikker på at vi skulle få servert lussekatter, men nei… Det var kjipt, hehe! Men man kan jo ikke alltid få viljen sin, og jeg lagde jo tross av alt lussekatter på onsdag. Det smakte kun gule boller, men jeg later som at det ble vellykket. Neste gang kjøper jeg safran selvom det er sinnsykt dyrt….  Hadde jeg ikke vært på sjøen så hadde jeg prøvd en gang til, og da skulle det ha gått fint. Man lærer av sine feil! Kanskje når jeg kommer hjem i januar, at jeg prøver på nytt og baker alle julekakene som jeg ikke rakk i år. Tiden hjemme går så fort, og plutselig sitter jeg her på lugaren. Jeg er utrolig nok overraskende optimistisk over å skulle være her tre uker. Jeg tenker liksom at det snart er jul, så fort julen er over er det nyttår – så skal jeg hjem. Det skal da gå fint! Jeg må forresten skryte av meg selv i dag, for jeg var i treningsrommet her om bord og trente skikkelig hardt! Jeg var helt alene der, så jeg fikk virkelig trent ordentlig. Digg!Jeg  håper at dere har fått servert/ eller bakt lussekatter og hatt en fin Lucia! Jeg ønsker dere i hvert fall en kjempe fin kveld videre. Jeg skal ta kvelden og legge meg til å sove. Jeg sov så forferdelig dårlig i natt, men det er forventet da det var første natt til sjøs på to uker. Det er litt sånn det første natten.. Så i natt håper jeg det blir bedre. Vi blogges i morgen! ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg