– LOVE IS IN THE HAIR –

Hei dere fine!
Jeg har nettopp kommet til mamma etter et veldig fint frisørbesøk. Jeg tror faktisk at jeg aldri har vært så fornøyd etter et frisørbesøk! Som regel har jeg ødelagt håret mitt selv hjemme frøst, så det er begrenset hvor fint det kan bli liksom. Men nå som jeg har klart å spare, og ikke gjort så mye med det på egen hånd, ble det kjempe bra! Det var litt av en utfordring å komme seg hit tidligere i dag med tanke på været. Det snør så masse, så det var mildt sagt kaos på veiene. Det er rart hvordan det kommer som et sjokk på hver Normann hver gang snøen kommer, haha! Så lenge man kjører forsiktig, så går det fint. Jeg ordnet håret på Alfakrøll i Sandefjord siden jeg har vært så fornøyd de andre gangene jeg har vært her. Dessuten så gjør det meg ingenting å kjøre helt hit med tanke på at jeg ikke har så mye annet å finne på i disse tider som jeg fremdeles er permittert. FØR:ETTER:SJEKK DA! Åhh, jeg kan ikke tro dette er mitt hår. Jeg er så fornøyd♥ Jeg trodde ikke at det skulle bli en så stor forskjell, så dette var skikkelig gøy! Frisøren min heter Lotte Kristine og hun er super dyktig! Sjekk ut instagramen hennes HER. Jeg kommer nesten ikke over hvor fint jeg syntes det er nå, og det er en så deilig følelse! Mamma og jeg skal gå en tur nå, så setter jeg kursen tilbake til Skien. Jeg håper at dere har en fin mandag så lenge. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg