Lørdags rutinen

God kveld dere fine!

Jeg våknet av tidenes mareritt i dag, så det var ikke noe gøy. Heldigvis så var det bare et mareritt å dagen gikk videre. Jeg sto opp før 08:00 og til min store skuffelse sendes ikke God morgen Norge på lørdager. Det er alltid på i bakgrunnen om morgningen her i huset. Jeg hadde dog noen episoder av Sommerhytta, Farmen og Isabel å ta igjen. Det ble tv titting og strikking helt frem til 11:00, så begynte jeg med husarbeid. Jeg har en fast rutine på lørdagene som jeg så og si gjennomfører hver lørdag.Det starter med at jeg rydder og vasker kjøkkenet, går ut med søppel, tømmer oppvaskmaskin og vasker over benkene. Så vasker jeg begge badene, setter på en maskin med håndklær, bytter alle håndklær på badet, skifter på senga, støvsuger og vasker gulvene. Så ordner jeg meg før jeg kjører en tur ut for å handle. I dag pantet jeg og handlet noen få ting siden jeg får besøk av en venninne nå hvert øyeblikk. Vi skal spise kremet pasta med kylling, nam!

Nå får jeg veldig snart besøk, så jeg skal begynne på mat. Jeg gleder meg så til en jentekveld! “Skal vi danse”, middag, potetgull og dipp, sjokolade. Noe så koselig! Jeg ønsker dere en kjempe fin lørdagskveld. Vi blogges i morgen♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg