LØRDAG

Hei dere fine!

Vi våknet til litt snø i dag! Det gjorde meg skikkelig glad, selvom det er minus tre grader her. Jeg skal veldig snart innta plassen på kjøkkenet for å lage fyllet til makronene som jeg skal lage senere i dag. Det er jobb lørdag for meg i dag, så jeg skal jobbe fra 12-18. Det kjennes veldig greit! Det er så annerledes å bare jobbe 8-6 timer av gangen. Jeg er liksom vandt med å jobbe i 12 timer hver dag på sjøen, så dette er liksom bare “kos” om jeg kan si det sånn! Gårsdagen ble dessverre ikke slik jeg håpet, men det er jo for all del bra at folk holder seg hjemme med tanke på smitten her til lands. Men så fort denne pandemien er over, håper jeg alle kommer til å bruke butikkene for å støtte dem.  Jeg skulle egentlig hatt lagt ut to annonse innlegg i går, men vet dere hva? Det ble rett og slett for mye av annonser i går! Det bugnet over i meldingene og mailen min, og det tok seriøst helt av! Jeg ville rett og slett ikke dytte enda flere annonser inn på dere i går, for jeg tror vi alle fikk med oss at det var Black Friday i går? Det er kanskje ikke en så god egenskap som blogger å ha, for jo flere annonser, jo mer inntekt. Men jeg valgte rett og slett å spare meg selv, og dere for det. Jeg handlet noen julegaver i butikken jeg jobber i, ellers handlet jeg ingenting. Nå skal jeg strikke noen omganger, så skal jeg som sagt på kjøkkenet. Så må jeg smøre niste og komme meg av gårde på jobb. Jeg er hjemme rundt 18:30, så da håper jeg at jeg får oppdatert dere igjen! Så lenge ønsker jeg dere en kjempe fin lørdag. Nyt den, og kos dere masse. Vi blogges!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg