Lockdown vol.3

God kveld dere fine!

Jeg håper at det står bra til med dere. Jeg har det fint. Litt kramper i magen, men ellers bra. Jeg har nettopp dusjet og gjort meg klar for å bare slappe av, men først ville jeg oppdatere dere! Det blir fryktelig lite blogging om dagen, men det er rett og slett fordi innholdet i dagene mine ikke er så spennende. I dag stengte Sandefjord ned igjen, så nå er det fullstendig lockdown. Det virker dog ikke som det, for fy søren så mange folk det er ute i gatene!! Jeg har hjulpet søsteren min med å flytte i dag, og vi stod i kø for å komme oss ut av Tønsberg liksom. Så jeg tror det er fler enn meg som begynner å lure på om det er noen ugler i mosen og snart bare trosser alle reglene. Det er kanskje skummelt å si høyt, men nå begynner det å holde…. Som flere sier, nå er det bare snakk om smitte og smittetallene. Det er veldig lite snakk om dødsfall og konsekvenser. Jeg mener… Må vi virkelig stenge ned landet, og risikere at store deler av befolkningen blir psykisk syke? Ikke hat meg for det, og ta det med en klype salt. Men dere skjønner poenget! Jeg tror ikke det er så mange som forstår konsekvensene dette får for den psykiske helsen til folk. Vi har lært oss masse om covid og hvordan vi skal takle denne pandemien, men hva med den sinnsyke krisen som oppstår når det kommer til psykisk helse? Nettopp på grunn av disse tiltakene! Har vi nok mennesker til å hjelpe dem? Jeg forstår at dette er seriøse saker, og jeg ber (ja, jeg ber) til Gud om at dette skal gå over snart.For å oppsummere veldig kjapt angående sykehusbesøket mitt på mandagen, så fikk jeg satt inn en spiral! Verdenes mest interessante ting å dele med dere, men jeg har sagt at jeg skal være åpen og ærlig om endometriose i tilfelle det kan hjelpe noen andre som sliter. Det var ekstremt smertefullt og hele mandagen min ble ødelagt. Tirsdagen og i dag har jeg vært helt fint, med unntak av noen små kramper i magen. 

Vi blogges!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg