Livet som hundepasser

Hei dere fine!

Jeg håper at det står bra til med dere. Jeg har det fint! Jeg har vært på jobb i dag, og skal jobbe i morgen. Det er helt supert syntes jeg! I tillegg jobber jeg tidlig i morgen, så jeg kommer til å få skikkelig helg følelse. Det gleder jeg meg til! Når jeg er hjemme fjorten dager i måneden mister jeg litt den helg følelsen, og jeg unner meg liksom det lille ekstra hver dag om dere skjønner? Nå har jeg vært flinkere med kostholdet, drukket mye vann og vært i mye mer aktivitet. Jeg bruker Apple watch som har slike “mål” for dagen, og de klarer jeg nesten aldri når jeg bare er hjemme. Mens de dagene jeg jobber klarer jeg de lekende lett. Sikkert uinteressant for dere, haha! Jeg har hatt Ludvig på besøk de siste dagene og det har vært sååååå fint♥Et liv med hund er et liv jeg ser skikkelig frem til å leve. Herregud, så mye glede hunder gir meg! Jeg er så heldig som får låne både Ludvig og Tassen i blant, og det er jeg så takknemlig for. Jeg skal jo ha min egen hund etter hvert, men det funker ikke så lenge jeg jobber på sjøen. Derfor er det helt perfekt å kunne få låne en hund i blant, hehe! Før var jeg fast bestemt på at jeg skulle ha en Berner Sennenhund, men nå er jeg fader ikke sikker lenger! Det er mye hund altså… og mye pels (:  Jeg holder på å bake faktisk. Nå har jeg nettopp sagt at jeg har vært flinkere denne uken, haha! Men i morgen er det fredag og helg♥♥♥ Jeg ønsker dere en fin kveld videre! Vi blogges♥

2 kommentarer
    1. Omg berner sennen hadde kledd deg såå sykt da 😍 du som er så lita selv, omg så søtt. De har jo den skjønneste prrsonlighet også! Dere hadde vært perfect match 😍😍 endelig en blogger som ikke skal ha chihuahua eller pomeranian 😂😂 begynner og bli pinlig. Jeg stemmer for berner sennen. Tenk med en stoor sløyfe 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg