Livet er bedre med hund

Hei og hopp! Jeg har hatt en så mye bedre morgen enn jeg har hatt på lenge. Det er helst om morgningen jeg er lei meg, har angst og tenker masse. I dag bestemte jeg meg rett og slett for å bare stå opp med en gang og starte med et positivt sinn. Det funket! Tassen er fremdeles på besøk, så det er hjelper veldig på humøret. Det er så fantastisk å få låne han noen dager nå, for livet er virkelig bedre med hund.Det er så mye selskap i en hund, og det er spesielt koselig når hundene er kontaktsøkende og ønsker å ligge inntil. Tassen er nettopp slik, så jeg sitter ikke lenger alene på sofaen og jeg sover heller ikke alene om natten. Jeg er egentlig veldig imot å ha hunder i sengen, men jeg har gitt etter på dette besøket. Det er kanskje ikke så rart med tanke på hva jeg har vært igjennom. Det er godt å kunne sove sammen med noen igjen.I tillegg så kommer jeg meg mye mer ut når jeg har hund, så det er et stort pluss. Det er når jeg er alene i leiligheten i for mange timer at jeg kjenner på ensomheten. Tassen må ut flere ganger om dagen, så da får jeg også bli kjent med nabolaget! Det er uvant for oss begge å gå tur i byen kontra på landet, men det er også litt fint. Vi begge (Tassen og jeg) sliter litt med sosialangst, så jeg tror alle disse inntrykkene og lydene er bra for oss. Jeg gleder meg så masse til den dagen jeg henter min helt egen hund! Herregud, jeg får sommerfugler i magen av tanken. Først må jeg finne meg jobb, og kanskje et annet sted å bo. Så den drømmen er litt på avstand, men det er verdt å vente på det. Enn så lenge er jeg kjempe takknemlig for å låne Tassen♥Jeg fikk forresten roser av Kathinka i går da hun kom på middagsbesøk♥ Jeg er heldig må jeg si! Nå skal jeg skifte, så kjører jeg til jobb. Jeg ønsker dere en finfin dag! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg