Litt søster tid

God kveld dere♥

Jeg håper at det står bra til med dere. Her er det litt tomt… Søsteren min har endelig kommet hjem fra Lofoten, så Tassen passen er over 🙁 Så nå er det ingen firbeint her lenger. Jeg har trivdes utrolig mye med å ha han på besøk, og vi har kost oss så masse! Men det er jo så klart godt at han er med matmor igjen, hehe! Som sagt så er søsteren min tilbake i sør. Hun har bestått og er ferdig utdannet yrkessjåfør! Jeg er så sinnsykt stolt og glad på hennes vegne. Det beste av alt, hun starter i jobb allerede på mandagen. Hvor fantastisk! Siden hun landet sent i går kveld bestemte vi oss for å henge litt i dag, så det har vi gjort. Vi var en liten tur på Herkules, så spiste vi på Jimmys i Porsgrunn.Jimmy´s har jo så sykt god mat! F og jeg har spist der mange ganger. Dessuten er ikke prisen så høy, og servicen er upåklagelig! De er så hyggelige der, så man vil komme tilbake gang på gang. Jeg spiste Jimmy´s fillet steak, og søsteren min spiste pasta med kylling. Det er alltid litt varierende hva slags grønnsaker man får, så får man valgfrie poteter og saus. Etter mat gikk vi en tur med Tassen, så dro vi for å ta sol. Det vi ikke viste var jo at solariumet stenger 20:00 på lørdager siden det kun er åpent med bemanning. Det betyr at det ikke ble noe sol i dag, men heller i morgen! Åhh, jeg gleder meg til det. Jeg har seriøst ikke tatt sol på mange måneder nå. Så det var min dag! Nå skal jeg ta meg et bad, så tar jeg snart kvelden. I morgen står støvsuging og vasking av gulv på agendaen. Haha, jeg må være verdens kjedeligste blogger!! Jeg er i hvert fall evig takknemlig for dere som klikker innom selvom innholdet ikke er av topp kvalitet. Jeg ønsker dere en fin lørdags kveld. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg