Litt nytt til hjemmet

God kveld dere fine!

jeg håper at det står bra til med dere♥ Jeg har endelig satt meg ned, og GUD det var etterlengtet! Jeg har holdt på fra morgen til kveld og det har gått i ett.. Vi fikk gjester i dag, så jeg bestemte meg for å lage lapskaus for første gang til hele gjengen. Det ble overraskende bra, og alle likte det! Det er koselig♥ Jeg serverte også makroner og gulrotkake. I tillegg til matlaging bestemte jeg meg også for å male listene i gangen til morgningen i dag. Jeg begynte å male klokken 08:30 og rakk hele tre strøk før gjestene kom. Det å male listene i gangen har jeg egentlig alltid hatt lyst til å gjøre, siden jeg syntes sånn furu stil ikke er noe pent. Så endelig ble det gjort! Jeg er så fornøyd med resultatet, så jeg ville vise dere!

Jeg kjøpte dette fine bordet på Clas Olson og speil fra Rusta. Lysestakene er også fra CO, og duftpinner fra Rituals.

 FØRETTERDet hjalp så å få noe her! Jeg skjønner ikke at jeg ikke har tenkt på det før.. Litt maling, et bord og et speil liksom! 

I går var F og jeg en tur på Bohus for å kjøpe enda et bord. Her i hjørnet har det stått et bord som jeg overhodet ikke har likt…Men det var F sitt og jeg ville ikke bytte det ut siden jeg visste at han likte det så. Men så fort han sa seg enig i at det kunne vært fint med et annet slo jeg til! Dessuten var det på tilbud! Jeg syntes dette hjørnet ble såååå fint! Nå syntes jeg det er så fint her hjemme♥ Nå gjenstår egentlig bare soverommet, så er alt fint! Soverommet er fint, men det er hvit og kjedelig. Planen er å male hele rommet i en eller annen farge. Men det får vente litt. Nå skal jeg se på Farmen og strikke. Skikkelig kos♥ Ønsker dere en fin kveld videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg