Litt egenpleie

God morgen dere!

Jeg lå lenge i sengen for å “manne” meg opp til å stå opp. I går kveld lagde jeg en bedre middag til F og meg, etterfulgt av dessert. Vi bestemte oss for å la oppvasken stå til i dag, så jeg visste at kjøkkenet så helt krise ut… Lite visste jeg at F hadde tatt alt sammen! Herregud så godt det føltes. Jeg hadde mye mer lyst til å sette meg ned med bloggen, men tenkte at oppvasken må bli gjort først. Så det var super digg at F tok den i natt. Han la seg senere enn meg, så jeg hadde ingen aning. Sånt gjør dagen min en million ganger bedre, for nå kan jeg jo bare nyte og slappe av!♥ I går hadde jeg en full dag med egenpleie. Det startet med en negltime hos Anna`s Beauty Place, etterfulgt av vipper og bryn hos HM Beauty i Larvik. Jeg viser dere resultatet senere! (Det ble så fint!!) Her er neglene mine:Dette var mildt sagt etterlengtet. Jeg hadde gått uten negler i over en uke nå, så jeg syntes det var supert å få de på plass igjen. Jeg syntes at hendene mine ser veldig mye finere ut med gel enn uten. Jeg valgte babyboomer og diamanter. Dette går jeg veldig ofte for, for jeg syntes at det er så stilrent og pent! Jeg har dog lyst til å teste ut mer farger og noe litt annerledes enn hva jeg bruker å gå for. Kanskje neste gang! Dere skulle bare vist hvor vanskelig det er å bestemme hvordan negler man skal ha hver måned, haha!Jeg går som sagt til Anna´s Beauty Place, rett og slett fordi de er best. Det er så deilig å ha et fast sted å gå til! Jeg er alltid fornøyd og jeg gleder meg alltid til avtalen min der. Så jeg anbefaler denne salongen på det varmeste! Bare se selv, neglene blir sååå fine! Dessuten så holder de også kjempe godt. Jeg knekker mine svært sjeldent, og dersom de knekker så er det fordi jeg har valgt alt for lange til å jobbe med (:

I dag er det kjempe fint vær igjen, så sjansen er stor for at F og jeg drar ut på vannet. Jeg håper egentlig det! Da skal jeg ta med meg strikketøyet mitt, slik at jeg kan strikke og lese på en holme. Slik som den 75 år gamle damen jeg er♥ Jeg ønsker dere en kjempe fin torsdag, så blogges vi!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg