Liten video fra Preikestolen

 

Her kommer en bitteliten, dårlig filmet video av turen min til Preikestolen. Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å filme, så det ble liksom litt på sparket. Jeg tok masse bilder, så filmet jeg litt også fant jeg ut av at jeg ikke gadd å filme allikavel. Men så endte det opp med noen klipp, som jeg nå har satt sammen. Det ble litt kjedelig med tanke på at jeg filmet så mye nedover, så det beklager jeg! Det er i hvert fall en liten titt på hvordan forholdene var oppover fjellet. Terrenget var ganske bratt, og veldig mye stein og fjell. Det er utrolig viktig med gode sko, i hvert fall! 

Nå har det vært mange dager uten sminke og glam, så jeg gleder meg sinnsykt mye til å sminke meg nå, og feste nytt extensions. Jippi! Jeg trenger det nå, hehe. Jeg skal en tur til byen for å kjøpe bursdagsgave til en venninne som vi skal feire i morgen, det blir så gøy! Vi blogges senere♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg