Lever mitt beste hotelliv

God kveld dere fine♥

Vet dere hva? Fredrikstad er en av mine nye favoritt byer! Det skal sies at jeg ikke har reist så mye rundt i landet, men Fredrikstad har jeg fått sansen for. Jeg kjente meg litt rastløs i stad, så jeg plugget inn airpodsene og tok beina fat. Det å bare spasere rundt på nye steder med en pod på ørene er så behagelig, at jeg kunne gjort det hver dag. Jeg utforsket rett og slett litt, og fikk skikkelig mersmak. Jeg gikk bort på set der F holder på, og guuuud så kult det blir! Jeg vet ikke om jeg kan si hva det er han gjør, siden det ikke har kommet ut enda, så jeg oppdaterer dere heller på det når alt er klar. Men HERREGUD så kult det blir! Jeg er så stolt.  

Så jeg har spradet rundt i Fredrikstads gater og fikk lyst til å spise på alle restaurantene som lå langs vannet. Nydelig. Det var seriøst fult over alt, og masse mennesker som var ute å spiste. Så jeg har et håp om at F blir ferdig slik at vi kan ta en matbit når jeg skal gå for å møte han senere. Ellers så er livet helt topp akkurat nå! Sjekk jeg koser meg på hotellet.. Jeg skal ta av sminken og ta ansiktsmasker nå tenkte jeg. For om F og jeg kan spise ute, så bryr jeg meg egentlig ikke om jeg har sminke eller ei. Jeg har jo fin brunfarge og vipper, og det er utrolig hvor mye det gjør seg. Jeg tok med meg en liten mix av masker som jeg skal nyte. Disse elsker jeg!

Denne fra Dr.Jart er min favoritt all time. Den sitter så godt på og den etterlater huden oppstrammet og fresh. Fås kjøpt i taxfree på Color Line skipene (løp å kjøp<3<3<3) 

Vi fikk til og med et rom med badekar!! Vi er jo så heldige som har badekar hjemme, men det er jo ekstra koselig å bade på et hotel, så jeg tror jeg skal benytte meg av den sjansen. Jeg er egentlig en person som aldri kjøper mat til bare meg. Jeg spanderte alltid på vennene mine da jeg var yngre siden jeg ikke ville spise på Mcd alene. Meeeen, jeg har blitt voksen og skjønt at jeg må ha mat. Så siden jeg ikke har hatt en mann ved min siden i dag som kan bestille mat for meg, tok jeg saken i egne hender. Det skal sies at Peppes ligger ti meter unna hotellet, så jeg måtte ikke gjøre en stor innsats for å si det sånn. Det ble en Margarita pizza, siden jeg enda er kjøttfri! Men det smakte godt 🙂

Jeg har hatt litt migrene nesten hver dag siden mitt heftige anfall, men den roer seg nå etter en paracet kjenner jeg. En god venninne anbefalte botox mot migrene, så det er noe jeg skal teste ut! Nå skal jeg nyte kvelden min i mitt eget selskap, så jeg ønsker dere en kjempe fin kveld. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg