Let´s hit the gym

Hei dere fine! Ting går bedre, så det er som jeg sier, det er oppturer og nedturer. I dag har det vært flere nedturer enn oppturer, men jeg håper at det snur snart. Jeg har funnet frem treningsklærne og gjort meg klar for 1,5 time trening sammen med mamma. Som jeg har nevnt, så har jeg meldt meg inn på E2 her i byen, og jeg gleder meg skikkelig til å komme i gang med treningen igjen. Jeg tror at det kan være veldig sunt for meg nå som jeg ikke har så mye annet å finne på. Jeg trente jo så masse før da jeg bodde i Sandefjord og jeg elsket det! Her om dagen da jeg skulle vært på trening feiget jeg jo ut siden jeg måtte ha dratt alene. Jeg har blitt så liten føler jeg, for før var det jo ingen problem å trene alene. Det kommer seg sikkert når jeg får vært der noen ganger med mamma og slikt. Vi har meldt oss på gruppetimer, så det er en time med spinning, så er det 30 minutter med sterk kjerne. Jeg gruer meg faktisk litt, haha! Mamma er super sprek og er på trening 3-4 ganger i uken, så jeg skal prøve å henge meg på hun.Det skal bli så godt å svette litt igjen og kjenne at jeg har brukt kroppen skikkelig.

Jeg vil forresten takke for tips om podder man kan høre på, og nummere man kan ringe dersom man sliter med psyken! Jeg føler ikke at jeg sliter mye, men i det siste tiden har det ikke vært noe fint. Ikke så rart egentlig! Jeg tar en dag om dagen og gjør så godt jeg kan. Vi blogges!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg