Let´s clean up this mess

Hei dere!♥

Det er nesten flaut å dele disse bildene ettersom at jeg daglig skriver til dere at jeg har vasket ditt og ryddet datt. Haha! Men jeg er langt ifra perfekt og noen ting blir bortprioritert. Dette er noe jeg skulle ha gjort for lenge siden, men nå fikk jeg endelig rotet meg til det. Sminke skuffen min har vært overfylt av gammel og møkkete sminke. I tillegg så griset jeg en hel del med falskt blod da jeg lekte med Halloween sminke, så denne skuffen så virkelig ikke ut. Det er så deilig å ha vasket og organisert på nytt, så nå gleder jeg meg til å gjøre sminken min i morgen. FØRETTERDette gir ro i sjelen!Jeg vasket vekk sminke rester og falskt blod rester. De fine oppbevaringsboksene er ikke så fine lenger, men de fikk også en runde i oppvaskmaskinen. Jeg har kjøpt mine på Clas Ohlson for noen år siden. Jeg fikk også sortert og ryddet i palettene mine. Jeg elsker, elsker, elsker øyeskygge paletter! Alle leppe produktene mine fikk seg også en vask. Det er sykt hvor møkkete de blir av å stå fremme sånn som dette.. Jeg ønsker meg en slags gjennomsiktig kommode som jeg kan ha alle sammen i. Vet noen hvor jeg kan få tak i det? Nå skal vi ut å skifte dekk på bilen, så skal vi snart dra for å kjøpe sushi. Åh, sushi i dag blir så godt kjenner jeg! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg