Lengter etter en ferie

God dag dere fine!

Jeg sto opp tidlig i dag for å planlegge noen blogginnlegg fremover, så jeg føler meg allerede mye mer motivert enn hva jeg har vært de siste dagene. Det er som regel ikke så mye mer enn det som skal til! Jeg føler så klart at korona setter en stopper for en del man kan gjøre, så vi får bare prøve å gjøre det beste ut av situasjonen. Jeg har aldri hatt en åt hvor jeg har vært mer hjemme enn nå, men jeg er nok ikke den eneste. Dette året har gått så fort og det har vært så merkelig på mange måter, så dette kommer vi nok til å huske! En ting jeg savner utrolig mye er å reise.. Jeg har aldri tenkt at jeg er en person som reiser mye, men vi pleier jo å reise hvert år. Vi er enten på en sydentur eller en storbyferie i løpet av året, men så klart ikke i år.. Derfor har jeg funnet frem noen bilder fra tidligere turer. Det får meg virkelig til å savne disse turene, varmen og avslappingen! Jeg koser meg glugg ihjel på ferie…

Her var jeg på Kreta med søsteren min. I 2017 faktisk! Herregud som tiden flyr.

På flyplassen på vei til London♥ Jeg savner London sånn!!! Det er så koselig å være der på denne tiden av året.

På London eye♥ F og jeg gjorde så mye gøy! Vi var i London oktober 2018 og det var så varmt! Det var en perfekt tur.

På Kreta♥ To dager før vi reiste hadde jeg svart hår, men fikk plutselig et anfall om å bli blond til turen. Det resulterte i at jeg måtte klippe vekk alt håret. Så alt håret dere ser er kun extensions. Jeg hadde seriøst så vidt hår på hodet (:

På Kypros♥ Dette var favoritturen min ever. F og jeg hadde våres første sydentur sammen og vi koste oss så!!

Min fine♥ Vi hadde suite, all inclusive og eget basseng. Vi kunne virkelig ikke hatt det bedre.

Åhh, maten i Tyrkia… Den er så god!

Det er allerede over et år siden F og jeg var i Tyrkia sammen med mamma. Dette var også en skikkelig fin tur. Hit kommer vi til å reise tilbake til. Mamma er jo her to ganger i året, så jeg har vært mye her gjennom oppveksten. Det er så deilig å være der!

Typrisk turistbilde fra Alanya, hehe!

Det jeg elsker med jobben til F og jeg er at vi kan reiste hver måned. Vi kan dra når det ikke er så mange andre som drar. Vi drar alltid før eller etter fellesferier og det resulterer i at vi får stedene for oss selv så og si.

Gran Canaria♥ Denne turen var veldig, veldig koselig siden søsteren min, mamma og jeg fikk ordentlig kvalitetstid sammen. Dessverre så var det storm der da, så det var iskaldt og mamma og jeg fikk tidenes influensa. Jeg lå inne hver dag, og ingen av oss badet i sjøen. Det var ikke engang mulig å sole seg siden det var så kaldt. Så det var en litt annerledes ferie, men som sagt, veldig koselig♥

Mammi♥

Jeg elsker sene kvelder i utlandet. Det er liksom noe med den varmen, lukta og omgivelsene.

Åhh, nå fikk jeg skikkelig lyst til å reise på ferie 🙁 Det er nok en god stund til neste gang dessverre.. Den neste turen jeg skal på er med Kiel båten for å besøke F på jobb. Jeg reiser sammen med mamma, men vi kan jo ikke gå i land. Så det blir egentlig bare en kose tur for å spise god mat, handle og være sammen. Det blir koselig♥ I dag har vi ikke så mange planer, men jeg skal i hvert fall ordne meg litt nå også vil jeg lage en god middag til F og meg i kveld. Ønsker dere en super fin lørdag. Vi blogges!♥