lately i’ve been craving…

Hei dere, og hei onsdag! Jeg har nettopp levert tre søknader på forskjellige jobber, så nå krysser jeg fingrene for at jeg hører noe fra noen av dem. Jeg forsetter å søke, og jeg skal også legge ut cv´n min på andre steder. I dag er en litt sånn “ta tak i ting” dag, så jeg føler allerede at jeg er godt i gang med det. Jeg har også noen e-kurs jeg må gå gjennom fra jobben på båten. Jeg har cravet edamame bønner så lenge nå, og endelig fikk jeg laget meg det! Jeg har ikke micro her, så jeg tenkte egentlig at jeg ikke kunne laget det med det første. Men det er vist bare å koke dem i 4-5 minutter, så blir de perfekte. Jeg rørte inn litt (for mye), smør da de var ferdig kokt, krydret med havsalt, chili krydder og serverte med sitron. Så godt!!I går gikk forresten brannalarmen ikke bare en, men to ganger. Det var heldigvis falsk alarm begge gangene, men da den ringte den andre gangen hang den seg opp. Lyden  var uutholdelig, så jeg kledde på meg og gikk en tur rundt i byen sent på kvelden. Overraskende nok ulet det fremdeles da jeg kom tilbake fra turen, så jeg ble nesten gal (: Etter 30-40 minutter ordnet det seg, men jeg kan si såpass at humøret mitt er sjeldent så dårlig som det var i går kveld. – Lately i’ve been craving …. – 

Ser dere forresten noe nytt med meg?! No nails!!! Det er første gang på sikkert fire år at jeg går uten negler. Bortsett fra da det var lockdown i fjor da. Jeg skal gå litt uten nå, så skal jeg bestille ny time. Jeg har bestemt meg for å dra tilbake til jentene i Skien, fordi de er best. Nå har jeg så god tid, så da kan jeg like gjerne kjøre ditt for å få fine negler. Jeg håper at alt står bra til med dere. Vi blogges ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg