Låst kjeve og kanelboller

God kveld dere fine♥

Jeg kjenner at blogglysten begynner å komme snikende, så det er et bra tegn. De siste ukene har jeg vurdert å slette hele bloggen, men jeg har bestemt meg for å beholde den og heller bare oppdatere når jeg føler for det. Noen ganger skjer det mye gøy i livet mitt som jeg vil blogge om, mens andre ganger skjer det absolutt ingenting. Akkurat nå skjer det ingenting, men kanskje det endrer seg. Vi får se! Oslo turen resulterte i gnagsår, gnagsår og gnagsår. Fy f… Jeg har så gnagsår!! Jeg brukte mine Fila sko som jeg har brukt en million ganger, men som plutselig bestemte seg for å være en pain in the as. Jeg kjøpte derfor noen nye sandaler fra Zara som gjorde meg enda vondere, så nå har jeg sår og blemmer fem forskjellige steder på begge føttene 🙂 Great. FORRESTEN – Er det noen av dere som sliter med at kjeven låser seg? Jeg er desperat. I går låste den seg rundt klokken 08:00 på morgningen og den løsnet ikke før i dag morges!! Jeg gikk altså et helt døgn med låst kjeve.. Det er nesten umulig å spise når den er låst, og det verker en del etter hvert. Jeg venter på innkalling for å ta bilder av den på sykehuset, så jeg håper at de finner ut av noe da! Si gjerne ifra dersom dere vet hva jeg kan gjøre med det.Jeg hadde planer om det ene og det andre, men vi fikk ikke gjort noe av det. De ble forsinket på innspillingen, så vi rakk verken Pascal eller The Juicery. Jeg hadde nettopp bestemt meg for å kjøpe en juice kur da The juicery la ned her i Skien.. Så da måtte jeg ty til Porsgrunn tenkte jeg, men nei. Også lagt ned! Så Oslo er det nærmeste, men jeg rakk det ikke før det stengte… Kanskje neste gang.Tross gnagsår og dårlig hotellrom koste vi oss. F spanderte middag på Egon, så kjørte vi sparkesykkel tilbake til hotellet. Vi kjørte bare en, så F styrte mens jeg stod på. Utrolig nok så var det både morsomt og romantisk, haha! Så jeg kjente at vi trengte denne turen for å fokusere litt mer på hverandre. Dere vet jo hvordan det er i en hektisk hverdag, da er det ikke så enkelt å fokusere på romantikk. Men etter denne turen fikk jeg dosen min, hehe!Det er dog utrolig godt å være hjemme igjen. Jeg har lenge følt at jeg har ligget litt etter her hjemme, så NÅ er jeg back on track. Alt er vasket, skittentøyskurven er tom, kjøleskapet er shiny, begge badene er rene og det er generelt rent. Jeg skal ha en clean out fra klesskapet bare, så er alt bra. Det er utrolig hvor mye det har å si på humøret mitt, om det er rent og pent. Jeg takler ikke rot, skitt eller bråk. Jeg trenger fred, ro og orden rett og slett. 

Slenger med noen bilder av kanelbollene jeg nettopp tok ut av ovnen, hehe! Jeg bestemte meg i går for at jeg ville lage det, så det ble bare sånn.  Nå skal jeg ta meg en lang dusj, kure håret og se den siste episoden av Ex on the beach sverige. Herregud som jeg elsker det programmet, haha! Jeg håper at dere har det fint. Vi blogges♥

1 kommentar
    1. Sliter selv med låst kjeve! Helt grusomt.. Fikk beskjed for mange mange år siden at det ikke var noe å gjøre med, noe som høres veldig rart ut?! Finn en skinne av noe slag jeg skulle prøve over en periode, funket ikke!! Håper du får svar! Gi gjerne update på hva svar du får 🖐🤩

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg