Lashes by the best

God morgen dere, og hei 1.August! 

Herregud, det er så sykt at det er August allerede. Shit. Jeg orker ikke å tenke på det. F og jeg skal spise en rask frokost nå, så skal vi kjøre til Drammen. Vi har kjøpt el-sparkesykler med F sin er det dessverre noe galt med, så vi skal dra inn for å få ordnet opp i det. Men jeg tenkte først å vise dere resultatet av vippene mine. Jeg ordnet de i går hos H.M Beauty i Larvik. Det er der jeg alltid har ordnet vippene mine, bortsett fra noen få ganger. Jeg har hatt en ganske lang pause fra vippeextensions, men nå i sommer hadde jeg lyst på det igjen. Det er så sinnsykt deilig å stå opp om morgningen å føle seg fresh. Jeg føler meg så mye bedre med vipper, spesielt uten sminke. Jeg sparer også sykt mye tid når jeg sminker meg, så det er deilig. 

Før hadde jeg skikkelig volum, mens nå er de litt mer “rolige”. Jeg syntes ikke det er fint når det er alt for mye volum, slik at det ser ut som at man har gardiner der liksom. Jeg er veldig, veldig fornøyd med vippene mine nå. De er liksom så enkle og fine om dere skjønner hva jeg mener. Det er ikke for mye mens jeg går uten sminke, og ikke for lite når jeg har på sminke. 

Jeg har bestemt meg for å fortsette med vipper ut september i hvert fall, siden vi skal på ferie da. Da er det ekstra fint med vippeextensions syntes jeg, for da er man liksom ikke helt uten sminke på stranden osv. 

Jeg er sååå fornøyd! Anbefaler virkelig H.M Beauty dersom dere ønsker å legge vipper. Hun forstår ønskene til kundene og er en skikkelig fin person! Jeg trives så under behandlingen og føler meg godt ivaretatt om man kan si det. Det er generelt en god atmosfære og stemning på salongen, og det er et stort pluss! Før syntes jeg vipper var så slitsomt siden det tar litt tid, nå setter jeg pris på hvert minutt. Nå må vi komme oss avgårde. Vi blogges senere! ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg