Landkrabbe

Hei dere!

Endelig kan jeg blogge ordentlig igjen, og ikke bli koblet av internettet annethvert minutt. Hvordan har dere det? Jeg har det veldig fint, spesielt i dag. F og jeg har endelig kommet hjem etter enda en perioden om bord. Livet til sjøs tar ganske på. Det merker jeg hver gang jeg kommer hjem. Kroppen begynner endelig å hvile litt, og få ro. Når man er om bord er man liksom hele tiden på jobb, og det er alltid bevegelse og lyder. Selv når båten ligger til kai, kan man kjenne bevegelse og høre masse lyder. Så det skal bli utrolig godt med to uker fri nå, halleluja! Det er utrolig hyggelig at så mange har vært innom her selvom jeg ikke har gitt lyd fra meg, men jeg tror det har noe med at saken om meg i VG stod i fire dager, flere som la merke til det? Jeg har fått meldinger og kommentarer på det i hvert fall, hehe. Hvorfor det stod i så mange dager, og hvorfor det i det hele tatt ble publisert igjen det aner jeg ikke. 

F og jeg har egentlig ingen spesielle planer denne friperioden, men kose oss skal vi! Jeg håper på bra vær. Jeg skal mest sannsynlig operere noe i øret mitt, etter den daith piercingen. Så skal jeg fikse vipper, negler og bryn. Jeg gleder meg til å føle meg litt fresh igjen! Vi har også snakket om en tusenfryd tur, men vi får se. 

Resten av kvelden skal jeg bare slappe av, og finne roen her hjemme. Jeg skal ikke gjøre noen verdens ting. Vi var en tur hjemme i går, så da fikk jeg siktet på sengen, tømt oppvaskmaskinen og støvsuget. F har allerede klippet plen, vasket utemøblene og grillen, så han har virkelig gjort en innsats her og nå. Vi vurderer å bestille pizza eller kebab til middag, men jeg vet ikke helt. Vi får se! Jeg ønsker dere alle en super fin kveld videre! Vi blogges♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg