Klar for varme sommerdager

Hei dere fine♥

Det stod mellom å skrive et innlegg angående mitt nye prosjekt “bli kvitt dobbelthake” eller at jeg har fylt opp fryseren med is. Det ble altså sistnevnte! Litt av en kontrast kan man jo si. De siste dagene har jeg kjent på litt dårlige vibes, og humøret har generelt ikke vært så mye å skryte av. Heldigvis så forklarer jeg ovenfor F hvorfor jeg kan være sånn til tider, så det ikke går utover forholdet våres. I dag derimot føler jeg meg så mye bedre! Jeg har begynt å bytte ut et måltid om dagen med en shake som jeg føler gir meg masse energi og overskudd. Til morgningen i dag fikk jeg et ordentlig kick og fikk gjort en hel del! Jeg hadde ryddet kjøkkenet, støvsuget, vannet blomster OG klippet plen før F stod opp liksom, og det føltes godt!Åj sann, prøv å ignorer de sinnsyke selvbrunings skjoldene, hehe! Det var jo ikke særlig pent…Jeg fant en pakke med småis som inneholdt 5 sandwich, 5 dyreparken, 5 friskis og 5 isabella is. Alle mine favoritter! I slike samlinger det alltid en type jeg ikke er så glad i, så da blir det litt bortkastet.. Men her var alle mine favoritter♥Jeg elsker å ha en hel skuff i fryseren fylt med småis! Det er så deilig og kjekt å ha. Jeg er så sinnsykt glad i is så dette passer meg perfekt.Jeg har allerede spist en sandwich og en Isabella, så vi får se hvor lang tid det tar før jeg må fylle det opp igjen…wopsi.

I dag skjer det ikke så mye spennende egentlig. F og jeg skal vente litt til så rushet roer seg, så skal vi en tur på Jula. Vi må kjøpe inn noe greier slik at vi kan fortsette å male her hjemme. Vi startet jo så bra, men så dabbet det jo helt av.. Jeg ønsker dere en fin onsdag. Vi bloggessss♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg