Klar for hyttetur!

Hei dere fine♥

Jeg håper det står bra til! Jeg har hatt en helvetes natt og trodde helt ærlig at jeg ikke kom til å kunne dra på hyttetur i dag. Plutselig i går fikk jeg ekstremt vondt i magen og jeg måtte ligge på gulvet i to timer før jeg klarte å dusje og legge meg i senga (: Jeg våknet igjen 03:30 og hadde sykt vondt…Vi snakker snart ringe sykebilen vondt liksom. Så jeg tok smertestillende og ting er litt bedre nå. Men så forbanna irriterende altså! Jeg dro liksom tidlig hjem fra søsteren min i går siden jeg skulle bake, vaske og ordne også fikk jeg ikke gjort noen ting..Nå har jeg akkurat blitt ferdig med å pakke, så jeg skal straks ta heisen ned til bilen min. Ja, i dag blir det heis! Jeg har pakket for to uker sikkert, men jeg blir bare to netter. På den fronten er jeg skikkelig urutinert, men det er bedre å ha med for mye enn for lite syntes nå jeg. Jeg gleder meg så masse til å koble litt av på fjellet! Åhh, dette skal bli så koselig.De andre har dratt i forveien, så nå må jeg bare skynde meg av gårde. Jeg ville bare oppdatere dere først! Ønsker dere en fin fredag. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg