Just ordered

Hei dere!

Det er bare ti dager til jul, og jeg gleder meg sånn! Herregud.. La tiden gå fort. Jeg føler liksom at det er så få dager igjen, men samtidig så er ti dager om bord på båten lenge. Som regel er det jo fjorten, så ti er jo en stor del av perioden likevel. Men ti dager nedtelling til julaften, det går fort! Det er så koselig å ha flax kalendere min her med meg, så får jeg også “telt ned” til jul. Det er jo julepynt overalt på båten, jeg har røde negler og rød sløyfe på id kortet mitt, så jeg får faktisk litt julestemning selv om jeg ikke er hjemme og ser på julefilmer. Jeg tror jeg skal gjøre det hele januar, hehe! Anyways! I år skal vi feire jul hos mamma, Så jeg bestilte en ny kjole i går som jeg virkelig håper kommer frem før det. Jeg har jo sikkert noe å ha på meg hjemme, men det er jo litt gøy med noe nytt. Jeg har sett lenge på denne kjolen, og jeg syntes at den er såå fin! Så derfor bestemte jeg meg for å endelig bestille den. Den passer så godt inn på julaften syntes jeg.

Jeg synets den bare er såååå fin, haha! Det er så vanlig med sorte kjoler, og det syntes jeg noen ganger er litt kjedelig, så derfor blir det grønn i år. Dersom den kommer frem i tide da, men det tror jeg. Det er jo ti dager igjen, så det skal nok gå. Den kan kjøper HER 

Jeg ønsker dere en fin dag videre! Vi blogges♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg