Just for fun

God kveld dere fine!

Det er nesten litt flaut å dele disse bildene, men hvorfor ikke!? Jeg hadde en visjon om at dette skulle bli så kult. Dette skulle bli så innmari bra, og jeg skulle legge ut bilde på Instagram og få masse skryt. Det skjedde ikke (: Dette var jeg vist ikke så god på, og det gikk virkelig ikke etter planen. Jeg dro tidlig på Down Town for å kjøpe svarte linser og litt mer sminke til Halloween. Så begynte jeg på looken jeg hadde sett for meg, og syntes det gikk ganske bra frem til jeg skulle starte med linser og blod. Linsene var litt store, og ikke så behagelige å ha på:-( Blodet var altfor lyst syntes jeg, så jeg skulle heller hatt blood gel tror jeg. Jeg syntes det er så gøy å holde på med sminke og slikt, og øvelse gjør mester! Dette er tross av alt første gang jeg gjør noe sånt, så det kan jo bare gå en vei herfra. Frode syntes jeg så mer søt ut enn skummel, og jeg er enig. Det ser jo ikke litt skummelt ut engang liksom, haha! Men gøy var det♥ Ligner egentlig litt på en dinosaur som har spist ketchup.Det var i hvert fall SYKT deilig å ta alt sammen av igjen. Jeg har veldig lyst til å øve mer, så kanskje det ser mye bedre ut neste Halloween. Pyttsann, sånn kan det gå! Nå er F ute for å hente pizza til oss, så det blir digg. Skal vi danse, pizza, julebrus, strikke..Det er lørdagen sin det! Jeg ønsker dere en kjempe fin kveld videre. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg