Just did it

Annonse / Gymgrossiten

Hei dere fine!

Jeg håper at dagen deres har vært fin så langt. Det har min! Det er ganske kjedelig at det blir mørkt ute så fort bare.. For nå er klokken litt over fem og jeg føler at det er kveld allerede. Om sommeren så kan man jo fremdeles reise på stranden, ut på sjøen og grille på denne tiden. Mens på denne årstiden blir det fort innekos. Derfor er det ekstra koselig å ha begynt å strikke, hehe! Jeg kom nettopp hjem fra treningssenteret og det var ganske så tungt skal jeg være ærlig.. Jeg revurderte økten flere ganger og vurderte faktisk å bare bli hjemme, men jeg kom meg opp, og det er jeg glad for! Jeg trente rygg og biceps for å komme litt i gang igjen. Jeg hater å begynne med bein, for da er den første uken ødelagt nesten, hehe! Jeg blir jo så støl.. Men det kjentes kjempe deilig å få trent litt igjen, og jeg gleder meg til neste økt!

Er det flere enn meg som sliter med søtsug etter trening? Jeg får lyst på kebab, pizza, sjokolade, potetgull, kanelbolle og ja.. Alt som ikke er sunt 🙁 Det endrer seg kanskje når jeg kommer litt inn i treningen igjen. Når man er skikkelig inne i det så frister det jo ikke å ødelegge “resultatet”, så man spiser kanskje litt sunnere. 

Genseren min finner dere HER, den er supergod å trene i! Tightsen finner dere HER, skoene HER og hanskene HER

Jeg sminket meg ikke for å dra på trening altså! Jeg var en tur i byen først, så lot jeg det like gjerne være på mens jeg trente. Jeg trente jo ikke cardio, så da er det ikke så stress å ha på sminke (: Nå venter en god middag og strikkekveld. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg