Juleverksted 2018

God morgen dere fine!

Jeg håper at det står bra til med dere. Jeg har hatt søsteren min på besøk siden i går, så nå slapper vi bare av før vi skal lage litt frokost. Hun kom tidlig hit i går for å ha “juleverksted” sammen med meg. Vi har planlagt det veldig lenge nå, så det var koselig at det endelig skjedde. Vi pakket inn gaver, brente mandler og spiste en veldig god middag sammen. Jeg kunne seriøst hatt slike kvelder hver kveld hele året, for jeg syntes at det er så koselig. Det er så gøy når det skjer litt, og spesielt når det vi gjør blir bra. Siden vi brukte hele dagen på shopping, baking, middag og pakker, så fikk jeg ikke oppdatert dere i går heller.. jeg vet at jeg har vært litt fraværende, og at jeg ikke har oppdatert ordentlig på en god stund. Men det nye oppsettet på blogg.no hjelper ikke akkurat.. Jeg hater det, og syntes det er så demotiverende å skulle skrive nye innlegg nå.. Dessuten så er det ikke lenger lov å skrive om operasjoner og slike ting, så de innleggene er slettet. Dersom dere lurer på hvorfor alle innleggene etter neseoperasjonen osv er borte, så er det derfor. Jeg mener at det er litt teit, for dette er jo tross av alt min blogg, så jeg burde få skrive om det jeg selv ønsker. Menmen! Her er noen bilder fra gårsdagen, den var veldig fin!♥Det å brenne mandler er fader ikke bare bare! Herregud så lang tid det tar, også må jeg gjøre det flere ganger for å få nok.. Vi har bestemt oss for å gi bort en pose med brente mandler til familien i tillegg til julegaver, så derfor ble vi nødt til å lage det i flere omganger. Det er så koselig å gi bort hjemmelagde julegaver, så det blir fint. I tillegg så er de jo helt sinnsykt gode! Jeg skal lage enda en runde litt senere i dag, hehe..Vi satt på julemusikk i bakgrunnen, kokte kakao og pakket inn pakker til hele familien. Det ga veldig julestemning og det trenger jeg nå like før jeg skal reise bort på jobb i julen. Jeg gleder meg enormt masse til julaften, for i år skal vi endelig feire sammen med mammaen min igjen. Forrige jul hadde vi jo her hos oss med familien til F, og det var utrolig koselig! Derfor blir det ekstra koselig å være med min familie i år♥Jeg har lyst til at denne skal bli en fast juletradisjon hvert år, for det er så mye koseligere å gjøre det sammen med noen man er glad i, enn å gjøre det alene. Så dette må gjenta seg til neste år!Fine Tassen ble også med hit i går og har sovet over. Han er verdens fineste tantebarn og jeg elsker han så høyt! Jeg gleder meg så enormt masse til den dagen jeg får meg min egen hund! Jeg er så og si ferdig med julegavene, men jeg har noen få igjen som jeg må kjøpe og pakke inn til uken. F og jeg reiser jo på onsdagen denne gangen, så vi har en ekstra dag hjemme. Det er skikkelig deilig, men det betyr jo at vi har tre hele uker på sjøen.. Men det som er kjempe deilig med å jobbe i julen er at man har flere kvelder fri, så vi kan dra hjem og sånt. Det gjør at perioden ikke blir så tøff og lang allikavel 🙂 Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg sliter med det nye opplegget på blogg.no altså, dette innlegget har vært slitsomt å lage siden bildene er vanskelige å flytte på, de forsvinner, og alt er bare teit… Håper klage stormen får de til å ta tilbake de gamle.. Uansett! Jeg ønsker dere alle en kjempe fin søndag! Vi skal til Sandefjord for å spise pinnekjøtt hos mormor, så det blir hyggelig. Vi blogges!♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg