Julegavetips

Hei dere superfine!

Jeg håper at dere har en fin mandag, og en fin start på uken! Jeg hadde planer om å stå opp litt tidligere enn vanlig, ta bloggbilder og bake…. Det skjedde jo ikke da sengen holdt meg fast, og jeg ble nødt til å dra en tur til byen. Jeg hadde egentlig ikke lyst til å forlate huset i dag i det hele tatt, men så ble jeg nødt i og med at jeg ikke er heeelt ferdig med julegavehandelen. Som dere vet, så reiser jeg på onsdag og da blir jeg borte frem til neste år 🙂 Det høres jo helt surrealistisk ut, men slik er det altså. Jeg skal jobbe i julen, så i morgen er siste dagen med julegaver, kakao og julestemning. Det er trist å skulle jobbe når man er så glad i julen, men herregud, det skal gå veldig bra. Jeg er jo tross av alt utrolig heldig som har den jobben, og i januar har jeg tre(!!!!) uker fri, woho! Anyways: Jeg tenkte å dele noen julegavetips med dere♥ Mange syntes jo at det er så vanskelig med julegaver, men det har jeg seriøst aldri syntes. Eller….Det er litt vanskelig til kjæresten min i år syntes jeg, men det er fordi vi liksom ikke skal kjøpe noe, men så må man jo kjøpe noe liksom… Jeg finner nok på noe! Resten av familien er jeg ferdig med nå, og det var faktisk veldig fort gjort! I år syntes jeg at vi gir bort veldig fine gaver og det syntes jeg er så gøy! Jeg elsker å gi bort ting, spesielt når jeg har lagt litt ekstra i det i år.Til venninner: Jeg syntes det er veldig enkelt og fint å kjøpe smykker og accessories til venninner, eller kusiner for den del! Hvem liker vel ikke å få et fint smykke, øredobber eller armbånd til jul? Jeg gjør i hvert fall det, siden jeg sjeldent bruker penger på det selv! Smykker pynter skikkelig opp, så det er en fin gave. Nå som det er så sinnsykt mye fint i butikkene så skjønner jeg ikke at folk kan syntes at det er vanskelig med gaver, haha! Det er litt stress ja, men man trenger jo ikke å gå all over the top. Jeg er ikke for at man skal finne det enkleste som ikke har noen baktanke, men det er ikke vits å stresse sånn. Julen handler tross av alt ikke bare om gaver.Til mamma: Mamma er i hvert fall den viktigste personen i mitt liv, så derfor syntes jeg hun fortjener noe ekstra fint! Mødre gjør liksom alltid ting for deg, de forstår så mye, man lærer så mye av dem, og uten dem hadde vi tross av alt ikke vært her. Så hvorfor ikke kjøpe en litt mer ekslusiv gave til mammaen din i år? En Chanel leppestift, en god ansiktskrem eller noe som man vet de ikke hadde brukt penger på selv? Mange mødre bruker kanskje ikke så mye penger på eget utseende, så kanskje skjemme de bort litt ekstra i år? Til søsken: Søstre er det alltid koselig å gi gaver til! Jeg har en storesøster som jeg bruker mye tid med, og som jeg skal feire med! I tillegg så har jeg halv/storesøster, og en ste/lillesøster. Til søstre føler jeg det alltid er fint å gi bort kosmetikk/hudpleie/gavekort eller lignende. Det er litt kjedelig å bare gi bort en vase liksom.. Men dersom man har sitt eget sted funker jo interiør også så klart!Jeg kjøpte forresten dette på Normal her om dagen, og hvor fint er det ikke?! Jeg betalte 136kr og er skikkelig fornøyd. Det er fra merket Revolution makeup. Jeg har ikke testet det enda da, så jeg vet ikke om det bare er crap, men jeg har troen siden de faktisk ikke har så dårlige produkter. Til kusiner: Kusiner er jo på en måte litt som venninner føler jeg i hvert fall, så der kan man jo også gi bort hudpleie, sminke eller smykker. Har man yngre kusiner så er kanskje smykker og klær populært, men dersom de er litt eldre passer jo kosmetikk eller interiør! Til tanter/ besteforeldre: Man burde kanskje ikke kjøpe et pudder til mormoren sin med mindre man vet hvilket de bruker dersom de bruker, men hudpleie derimot! Kanskje mormoren din ikke bruker så mye hudprodukter, men hadde brukt om hun hadde hatt? Gi hun en god krem og finn det ut!:-) Det finnes mange fine gaveesker i butikkene som er perfekte til å gi bort til tanter for eksempel! Endelig en han, haha! –  Jeg har seriøst ingen gutter/menn å kjøpe gaver til. Jeg har så klart kjæresten min å kjøpe til, og Tassen og Mix (hunder). Dersom jeg hadde hatt det da, så hadde jeg vel kjøpt noe de interesserte seg for. For eksempel dersom de trener, så kan man kjøpe proteinpulver og slike ting, eller parfyme! Det er fine gaver til gutter som de alltid har bruk for, eller klær da! 

Jeg må forresten si at blogg.no begynner smått å bli litt bedre, for de jobber tydeligvis med ting her hele tiden. Jeg vil fremdeles ha det andre tilbake, men det kommer jo ikke til å skje…. Nå skal jeg snart ta et bad før F og jeg skal lage en god middag. Vi skal spise indrefilet i dag, siden vi tross av alt ikke får det ombord de neste tre ukene, hehe! Jeg ønsker dere en fin kveld videre♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg