Julaften 2020

God morgen dere fine!♥

Jeg håper at dere alle hadde det fint i går? Vi koste oss masse♥ Dagen startet med å se på Grinchen, for det er liksom den eneste filmen jeg alltid har lyst til å se hvert år. Den og “The Holiday” er mine favoritt julefilmer. Så startet jeg med husarbeid. Jeg hadde egentlig sagt til meg selv at jeg bare skulle sitte på sofaen helt frem til jeg måtte ordne meg, men jeg får det ikke til. Jeg har ikke ro nok i kroppen til å bare kunne sitte rett opp og ned. Så jeg fikk byttet sengetøy, vasket bad, vasket håndklær, støvsuget, vasket gulvene, matet fuglene.. Ja, hele den regla der. Det kjentes godt å få alt sammen gjort, for i dag slipper jeg å tenke på noe sånt. Jeg har troen på at dette blir en veldig fin dag også, så jeg skal snart vekke mannen for å få kommet oss ut. I dag vil jeg gå tur♥Jeg gikk for paljettkjolen min som har hengt i skapet i to år uten å ha blitt brukt. Du finner den HER.Søsteren min og jeg spiste reinsdyr isteden for julemat, i og med at vi ikke spiser svin. Uansett så syntes jeg ikke norsk julemat er noe spesielt å skryte av. Det er tung, fet og helt ok mat? Det finnes liksom så sykt mye annet som smaker en million ganger bedre, så jeg kommer til å klare meg helt fint uten julemat fremover.Vi feiret i Sandefjord hos mamma sammen med mormor og bestefar og søsteren min. Veldig koselig å bare være oss. Jeg syntes hele juleaften kom ganske brått på, og jeg har heller ingen julestemning. Så det var veldig fint at vi bare var oss♥

Er det noe som smelter hjertet mitt, så er det disse to her♥ Begge to var så gira på pakkene, og nesten halvparten av pakkene var til nettopp disse to. Mamma har allerede sendt meg masse snaps av Hugo som leker med alle de nye lekene sine.Tassebebbii♥ Tassen er allergisk mot litt forskjellige, så han kan kun spise noen spesielle godbiter etc. Så derfor fikk han en boks full av tennisballer fra tante♥ Han eeeeelsker tennisballer, så dette falt i smak. Jeg har jo nevnt for dere at jeg har strikket og strikket, og det var for å bli ferdig med julegaven til søsteren min. Jeg strikket genseren “Trygg” som jeg har selv, i grå til henne. Jeg vil begynne tidligere neste år med å strikke forskjellige greier som jeg kan gi bort neste jul. Det er jo så koselig å gi bort hjemmelagde gaver!Jeg fikk masse fint selv, og jeg er så takknemlig♥ Nå ser jeg frem til å ha noen dager uten å måtte tenke på julegaver og slike ting, haha! Det var veldig deilig å reise bort til mamma kjente jeg, for tidligere år har vi hatt juleaften her. Det har alltid vært koselig, og jeg elsker å styre og ordne til selskap, men akkurat i år kjente jeg at det var fantastisk å reise bort. Jeg ønsker dere en kjempe fin første juledag, så blogges vi♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg