Julaften 2018

God morgen fine♥

Jeg sitter i sofaen og ser på julefilm mens mannen fremdeles sover. Det er så koselig å sitte her i jule pysjen, ha på ullsokker, tenne lys og se på alle de fine gavene jeg fikk i går. I år har det virkelig toppet seg fra i fjord og jeg fikk seriøst så mye fint! Jeg har veldig lyst til å lage video om hva jeg fikk, er det interessant? Kommenter gjerne hva dere syntes, så ser jeg hva jeg får til! Jeg hadde ikke trodd at jeg skulle få så mye fint, men der tok jeg feil. Mannen min ga meg blant annet billetter til Nytt på nytt, og hotellopphold i Oslo. Det er veldig hyggelig å få en “opplevelse” i gave, så allerede i januar drar vi inn til Oslo for å kose oss. Vi feiret i Sandefjord sammen med min familie, og det var kjempe koselig. Det var hyggelig å endelig feire med mamma igjen ettersom at jeg ikke har gjort det på to år. Vi dro hjem til Skien og var vel hjemme i 00:00 tiden, så det ble litt sent, men verdt det.Meg og tantebarnet mitt♥ Verdens fineste ♥Søsteren min og meg, og mannen og meg♥ Av søsteren min fikk jeg seriøst så masse at jeg vet ikke hva jeg skal starte med.. Jeg fikk hele Redken extreme serien (hårprodukter), masse produkter fra Glamglow, flere produkter fra Mac, Laura Lee Slay Belle colletion(!!!!) og masse mer. Jeg var ekstremt heldig i år! Dere vet jo alle at jeg elsker produktene til Laura Lee, så det at jeg fikk den nyeste kolleksjonen hennes som forresten er utsolgt, og signert(!!) er helt sinnsykt. Jeg er så glad! Jeg fikk også kjempe deilige ullsokker og noen veldig fine øredobber av kjæresten min. Jeg viser dere alt i en video tenker jeg, isteden for å laste opp førti bilder i et innlegg.De eneste barna vi feiret med var disse to søtingene. Han største er jo allerede syv år, men han er en liten baby i mine øyne♥ Jeg elsker de så høyt!! Å de var kjempe ivrige da vi åpnet pakker, så det var gøy. De fikk så klart gaver de også, ganske mange til og med.Jeg hadde en kjempe fin julaften, og det håper jeg at dere også hadde! Det er rart at det liksom er over på en kveld, så er det et år til neste gang. Men det er hyggelig med slike tradisjoner, og jeg setter veldig stor pris på det. Nå skal jeg veldig snart koke kaffe til mannen og vekke han. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin 1.Juledag, så blogges vi senere♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg