Juice detox

Hei dere fine!

Jeg trodde seriøst at dette ble en ren innedag, men heldigvis kom solen endelig frem. Så jeg har nettopp tatt på bikini og lagt meg ut. Når jeg ligger ute i solen tenker jeg seriøst så mye at hodet verker. Jeg klarer liksom ikke å “slappe av” ordentlig. Flere som har det sånn? Jeg tenker liksom hele tiden, og beveger på føttene. Er det noen av dere som vet hvorfor vi jenter gjør det, beveger på føttene? F kan ta meg på det flere ganger uten at jeg i det hele tatt tenker over det. Noen ganger når jeg skal sove legger jeg spesielt merke til det, så forstår jeg hvorfor jeg ikke får sove plutselig. Jeg ligger jo å beveger på føttene…Men nok om det. Jeg vurderer å starte på en juice detox kur!Jeg vet at det er litt blandede meninger om dette, men jeg kjenner virkelig at jeg trenger noe nå. Kroppen min kjennes kjip, uten at jeg klarer å forklare det ordentlig. The Juicery tilbyr jo slike juice planer, og det har åpnet i Skien på Arkaden. Men de koster faktisk litt. De tilbyr 1,3 og 5 dagers kur og prisene er 495, 1495,- og 2495,-. Dersom jeg ikke ender på en plan, så skal jeg i hvert fall stikke innom for å ta med meg noen forskjellige juicer. Jeg er en slik person som gjerne kunne tatt piller isteden for å spise mat. Jeg er kjempe glad i mat, men jeg spiser egentlig god mat ganske sjeldent. Jeg hadde klart meg med piller store deler av måneden liksom, men det er kanskje ikke så populært å skrive på en blogg. 

Hva tenker dere, har noen av dere erfaring? 

Nå skal F og jeg dra å bade igjen, så skal vi dra ut å spise. Jeg elsker slike dager!! Vi blogges senere♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg