JOKER

God kveld dere♥

Jeg håper at dere alle har hatt en fin dag? Min har vært fin, bortsett fra smertene i fingeren da. Det var kjempe hyggelig å være en tur i Sandefjord igjen, og jeg skulle ønske at vi bodde nærmere. Da jeg kom hjem dro F og jeg på kino for å se Joker. Det er en film som jeg har hatt lyst til å se helt siden premieren, så endelig fikk jeg med meg F. Det fristet ikke veldig med kino i kveld, men siden det var siste dag som den gikk på kino, så gjorde vi det. Det er jeg veldig glad for. For en film! Jeg hadde mange forventninger siden jeg har hørt så mye bra om den. Den levde opp til forventingene, men det er likevel litt vanskelig å forklare hva jeg syntes om den. I den ene scenen satt jeg med hjertebank og høy puls, haha! Sånn på ekte liksom, så jeg vil si at filmen traff meg. Den er virkelig verdt å se dersom dere ikke har sett den allerede. Den er underholdene og man føler seg kanskje litt tom når den er ferdig. Jeg gjorde i hvert fall det, men jeg likte den.Nå skal jeg rense såret mitt, drikke en kopp te også sove. I morgen skal jeg bare være hjemme (bortsett fra en tur på Europris og butikken) og pynte til jul. Jeg lurte på om jeg bare skulle vente med å pynte til jeg kommer hjem fra sjøen, men da rekker jeg det ikke før 18 desember liksom, og det er aaaalt for sent i mine øyne, så i morgen it is! Jeg ønsker dere en god natt. Vi blogges i morgen♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg