Jeg trenger motivasjon

Hei dere fine!

Hvordan er det med dere? Jeg er så glad for at jeg ikke våknet opp dårlig og sliten i dag. Jeg var nemlig ute med noen venninner i går, men vi tok det ganske rolig. Jeg inviterte til biff og vin, og etter skal vi danse og litt skravling tok vi turen til byen. Jeg har faktisk aldri vært ute i Skien før, og jeg skjønner nå at jeg ikke har gått glipp av noen ting i hvert fall. Jeg er liksom så sykt ferdig med det å være på byen. Jeg er liksom litt videre føler jeg. Noe som er litt komisk når jeg ikke engang kom inn på det ene stedet i går siden jeg ikke er 23 enda. Haha, jeg må jo bare le! Så da dro den ene venninnen min og jeg tilbake til meg, poppet popcorn og skravlet til 02:30. Altså, jeg foretrekker så mye mer å sitte å prate til langt på natt, sove i sengen min også stå opp frisk og i fin form. Enige, eller uenige?  Jeg har fått spilt inn to videoer til Youtube i dag, og jeg har fått solt meg på Brun og Blid. En veldig fin søndag med andre ord!Men dere…. Jeg føler meg veldig tom for motivasjon og blogg ideer om dagen. Jeg har mye energi og er skikkelig lykkelig om dagen, men bloggen havner liksom så langt bak i rekka. Jeg koser meg om dagen, jeg elsker livet litt egentlig men jeg gjør jo ikke så mye. Jeg savner litt det å ha rutiner, og jeg gleder meg faktisk skikkelig til å dra på jobb igjen. Det er ikke ofte jeg sier det, men nå kjenner jeg på kroppen at jeg trenger å jobbe! Så det skal bli godt, men det er over en uke igjen og den tiden skal så klart nytes. Men jeg trenger virkelig hjelp til hva jeg skal blogge om! Vil dere lese om sminke, innkjøp, oppskrifter på mat/bakst, at jeg tester ut ting, anbefalinger, eller noe annet? Jeg setter så utrolig stor pris på å få ønsker og forslag, for da får jeg skikkelig lyst til å faktisk fortsette. Jeg håper at dere har hatt en like fin søndag som meg! Nå skal jeg ta et bad, ta ansiktsmaske og pleie meg selv skikkelig. Spa søndager er det beste jeg vet om! Spesielt etter en tur ute på byen. Jeg føler at alkohol gir meg uren hud med en eneste gang?! Selvom jeg heldigvis alltid renser og vasker huden min før jeg sovner. Jeg har aldri lagt meg med gårsdagen sminke, for da blir huden virkelig ikke fin.. Vi blogges senere dere fininger♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg