Jeg skulle vært på flyet nå

Hei alle sammen!

Det er veldig uvant å ikke ha noen ting å våkne opp til.. Jeg pleier alltid å ha den første uken hjemme fullbooket, men nå har jeg ikke det. Jeg savner å ordne neglene mine, spise på cafe, se familien, være ute blant mennesker osv.. Jeg håper dette går fort over, og at vi snart er tilbake til normalen. As we speak skulle jeg sittet på flyet siden jeg skulle besøke søsteren min igjen. For noen uker siden bestilte jeg tog, fly og buss og skulle dra for å overraske hun med et besøk. Som jeg har nevnt så har hun flyttet til Nord-Norge, nærmere sagt Lofoten. Planen var å ikke si noen ting, og heller ringe når jeg landet i Harstad, men så ble jeg nødt til å informere hun om det i og med at denne krisen herjer..Jeg hadde gledet meg utrolig mye til å reise tilbake til Nord-Norge. Bare det å skulle reise alene hadde jeg også sett frem til. Lofoten er så sinnsykt vakkert, så jeg gledet meg til å sitte på bussen i to timer for å bare se på den fine naturen. Jeg så kjempe frem til å ha en helg helg sammen med søsteren min, for vi har det så sinnsykt gøy og bra sammen 🙁Jeg levde faktisk i håpet om at jeg kunne få dra, så jeg ventet med å avbestille før i går kveld. Det var mange mailer jeg sendte og mye jeg prøvde å få svar på, men til slutt skjønte jeg at slaget var tapt. Hadde jeg dratt dit så hadde jeg blitt satt i hjemmekarantene i 14 dager på grunn av nye regler. Jeg har så klart forståelse for at man ikke kan reise, og at man skal ta forhåndsregler. Siden jeg ikke får dratt noen steder uansett så skal jeg holde meg hjemme så og si hver dag. En dag skal jeg besøke mamma, men ellers blir det bare å være hjemme..Forresten, hva syntes dere om gårsdagens video? Er det gøy med video disse dagene? Jeg filmet jo enda en i går som jeg skal begynne å redigere i dag, så jeg håper kanskje den kommer ut i dag eller i morgen tidlig. Nå skal jeg rydde kjøkkenet, for det orket jeg ikke i går. Hehe! Jeg ønsker dere en fin dag. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg