Jeg hater –

Hei dere fine! Jeg håper at dere alle har det fint? Jeg har det helt ok. Det er mandag og jeg føler at jeg ikke har fått gjort så mye i dag. Jeg tror virkelig at jeg trenger å stå opp tidligere og begynne å trene. Da vil jeg få det bedre med meg selv. Som dere vet, så jobber jeg jo på sjøen og det vil si at jeg har to uker med fri. De to ukene jeg er hjemme koser jeg meg jo masse, men jeg kan bli litt “lost” om dere skjønner? Spesielt når jeg ikke har noen planer. Det blir så ensformig og uten mening, men misforstå meg rett – Jeg elsker jo å være hjemme, men jeg må bare få litt mer ut av dagene. Ellers har jeg vært en tur ute i dag for å hente noen medisiner og vaske bilen. Jeg hadde planer om å kjøpe noen nye klær, men ente opp meg å kun kjøpe et par sko til 69kr! Jeg har shoppe stopp, men et par sko til 69kr? Det er lov. På denne lille turen kom jeg over noen ting som jeg virkelig hater…..Folk som ikke rydder opp etter seg selv – Det skjedde igjen i dag. Jeg var på butikken og damen foran meg begynte å legge varene på båndet. Kurven ble tom og den etterlot hun seg rett foran meg. Så gikk hun. Så det ente opp med at jeg måtte rydde opp kurven som hun hadde brukt. Jeg kom meg jo ikke forbi denne kurven, og hvor idiot er man ikke om man bare lar den stå der helt frem til en gidder å rydde opp. Dette er bare en liten ting, men uansett så er det seriøst noe av det værste jeg vet om. Folk som ikke rydder opp sine egne ting er seriøst så sykt irriterende og slitsomt. Jeg er den personen som skjeller ut mennesker som lar handlevognen bli igjen på parkeringsplassen. GUD jeg blir så sur. Voks opp liksom. Oppdragelse. 

  • De som ikke bruker blinklys – Spesielt når det er mye trafikk, da skal man bruke blinklys slik at trafikken flyter lettere. Det er utrolig mange som ikke klarer dette. Jeg mener at man burde få straff dersom man ikke blinker, for Jesus christ det er frustrerende. F viser alltid fingeren til de som ikke blinker, haha. Jeg ler hver gang, men jeg er enig med han!Rot – Rot generelt er noe jeg takler dårlig. Jeg er veldig ryddig av meg og hater rot. Jeg kan finne på å stå opp kun for å rydde vekk de klærne som ligger på gulvet på rommet. Jeg kan så klart la oppvasken stå til dagen etter, men kun dagen etter. Jeg er jo ikke helt ekstrem, men jeg har det som regel helt ryddig rundt meg. Jeg blir gal i hodet dersom det ligger ting på gulvet som f.eks en genser eller noe. Den.skal.ikke.ligge.der. Dette kan jo gå utover mannen stakkars, for Pmsén kikker greit inn i blant. 
  • Treige mennesker- Oh Lord. Mennesker som går sakte og aldri får opp tempoet..Jeg vet ikke engang hvordan jeg skal forklare det, men DET er frustrerende det. Når jeg er på senteret f.eks og går bak noen som går så sinnsykt fort, så får jeg sånn innvendig klikk og bare presser meg lynraskt forbi. De tenker sikkert at det må feile meg noe, men jeg blir helt gal og mister det helt. Jeg hører det ofte på jobb, at jeg går veldig fort og jobber veldig raskt. Men hvem har egentlig tid her i verden, haha? Enda bedre er jo de som stopper opp i midten av trappen eller ved en inngang slik at de blokkerer for alle andre… …. .Det var godt å få ut litt frustrasjon denne mandagen, haha! Det er jo kveld igjen allerede, så denne dagen var ikke særlig produktiv heller.. I morgen skal jeg endelig ordne neglene igjen, og Gud som jeg gleder meg! Jeg skal gå for rosa i og med at det er Valentines på torsdag osv. Så skal jeg tilbake til Sfj igjen i morgen. Can´t wait! Jeg håper dere får en fin mandag videre. Vi blogges♥
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg