“Jeg har laget den selv”

Hei dere fine!

Jeg håper at alt er bra med dere. Jeg selv har det ikke så værst! Jeg kjenner at jeg gleder meg ekstremt mye til morgen dagen. Da skal jeg jo på tur sammen med mammaen min, og jeg får endelig sett kjæresten min igjen! Det er en uke siden jeg så han og savnet er stort… For noen er kanskje en uke eller to ingenting, men F og jeg er tross av alt sammen hver eneste dag året rundt. Noen vil kanskje si at vi har godt av det, men hvorfor det egentlig? Har jeg godt av å ha vondt i magen, være redd når jeg er alene, sulte og kjede meg? Jeg har det en million ganger bedre når mannen er i huset sammen med meg, så jeg gleder meg enormt mye til han kommer hjem. Enn så lenge får jeg besøke han og nøye meg med det.   I dag har jeg vært litt her og der. Jeg har ordnet en del hjemme, og jeg har vært på flere butikker for å handle inn ting jeg trengte. Nå gleder jeg meg til å bruke resten av kvelden på genseren jeg holder på å strikke! Den blir fin♥ Det er genseren fra kolleksjonen til Skappel og Sophie Elise jeg holder på med. En eller annen idi** klarte å kommentere her om dagen at det er flaut hvor obsessed jeg er med SE og at nesen min ikke er like fin som hennes :/ Altså… Man trenger ikke å være obsessed fordi man strikker en genser og kjøper noen tøfler hun har designet? Jeg blir flau når man velger å kommentere anonymt 🙂 Å jeg tenker at man kan umulig ha det bra med seg selv når man velger å kommentere utseende til andre. Jeg er fornøyd med hvordan nesen min ser ut, og jeg er ekstremt lykkelig. Så det skal litt mer enn som så til 😉 Anyways… Vesten min er ferdig, og den ble jo så fin! Denne strikket jeg altså med et garn fra Spar kjøp som kostet 30kr nøste, det er ikke verst! Mamma har allerede bestilt en slik en av meg, så jeg får vel snart sette i gang med vest nummer tre. Det er veldig koselig at folk “bestiller” av meg, for da må jeg vel gjøre noe riktig, hehe♥

Jeg burde ha stryket skjorten, men utenom det syntes jeg denne looken er skikkelig fin. Jeg føler meg fin samtidig som at det er veldig komfortabelt om dere skjønner? Så er det jo bare utrolig gøy å si at man har laget den selv!

Nå skal jeg vaske håret og ta meg et laaaaangt bad. Huden skal skrubbes og preppes for selvbruning. Så blir jeg fresh og fin til cruise og gjensyn med mannen i mitt liv♥ Tenk å være så forelsket etter fire år sammen… Så venter en ny episode av sommerhytta og farmen. Jeg elsker høsten, da er det alltid så masse koselig på tv. Strikketøy og farmen? Det blir ikke bedre enn det, haha! Ønsker dere en super tirsdagskveld. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg