Jeg har lært meg noe nytt!

Hei dere!

Vi har funnet oss goooooodt til rette her i sofaen, haha! Vi bestemte oss for å kose oss skikkelig inne i dag, og det har vi gjort. Vi var en liten tur ute i stad for å bytte et spann med maling, hente noe hos pappaen til F og spise lunsj på Max. Vi har Max her i Skien, så vi har vært innom der noe ganger. Dessverre så syntes jeg maten der er dritt, men milkshaken og bernaise dippen er så gode… Men det blir lenge til neste måltid der kjenner jeg! Vi bare var så sultne, så fant vi ingen steder som var åpne. Mange restauranter holder vist ikke åpent på mandager og tirsdager, så det ble Max.Men over til noe annet! Jeg har lært meg noe nytt!Seeeee! Jeg har lært meg å flette! Dette har jeg hatt lyst til så lenge, og endelig begynner jeg å få det til. Det er enda en lang vei å gå, men jeg er fornøyd enn så lenge. Det er så pent å ha flette syntes jeg, og jeg elsker jo å ha håret vekk fra ansiktet. Da mamma var på besøk her forrige uke lærte hun meg det endelig! Mamma har flettet meg i alle år, men nå som vi bor litt lengre unna hverandre var det skikkelig fint at jeg fikk litt opplæring.En ting som er sikkert med denne corona tiden er at det er bra for hud og hår! Håret mitt får masse hvile og det samme gjør huden min. I dag sminket jeg meg litt ekstra da, jeg skulle jo tross av alt på Maxbo, haha! Men jeg tror at jeg mangler noe i kroppen siden jeg mister ganske mye hår..Jeg skal ta meg en tur til legen en dag i nærmeste fremtid. Nå skal F og jeg finne en film vi skal se på. Har dere noen forslag? Vi kjøpte inn sjokolade, lefser, brus og potetgull. Så i dag koser vi oss! Jeg elsker slike dager også, så lenge det ikke blir for mange av de. Jeg lengter etter å jobbe, å bruke kroppen, tjene penger, være sosial…. Men enn så lenge får vi prøve å holde oss for det meste hjemme og gjøre det beste ut av det. Jeg ønsker dere en fin kveld videre. Vi blogges♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg