JEG HAR KJØPT NY BIL!

Hei dere!

Jeg er så sinnsykt glaaaaaaaad akkurat nå, så jeg må bare dele gladnyheten med dere! Som jeg nevnte tidligere så dro F og jeg til Arendal i dag for å se på bil. Gjett hva!?! Jeg kjøpte den! Herregud så gøy! Jeg falt for den for lenge siden, men det føltes sinnsykt riktig når jeg så den in real life. I tillegg så var den veldig god å kjøre, behagelig å sitte i og jeg tror at jeg kommer til å få så mye glede av denne fine bilen. Jeg har lenge pratet om at jeg ønsket meg en Fiat 500, meeeeen så ente jeg opp med en Audi. Jeg er så glad for at jeg ombestemte meg og heller gikk for en sikre og bedre bil. For tro meg, jeg har lest meg opp og ned på biler i det siste og kom til en beslutning om at Audi er bedre enn Fiat. Jeg trodde liksom ikke at jeg kunne kjøpe en så fin bil som denne, om dere skjønner? Men med litt hjelp så gikk den i boks!♥Det er en Audi A1 Sportback med 122hk. Grunnen til at jeg elsker denne så høyt er at det er fem dører på den isteden for tre som det ofte er på A1. Jeg har alltid hatt fem dører og syntes at det er mer praktisk med tanke på handleposer. Jeg syntes denne modellen er perfekt for meg siden jeg ikke er så sort og siden den ikke skal bli kjørt sinnsykt masse. Jeg skal så klart kjøre, men med den jobben jeg har så står jo heldigvis bilen trygt i garasjen fjorten dager i måneden. Prikken over i”en er jo at registreringsnummeret begynner med “PD” – Pia Dursett! Haha, det var jo litt gøy. Det fant jeg ut etter at jeg hadde bestemt meg, så det var tydeligvis meant to be! JEG ER LYKKELIG♥ Den er dessverre ikke med meg hjem i dag da, siden den skal på full service, eu kontroll og slike ting. Men til uken er den hjemme♥ Så nå gjenstår det bare å selge den fine 1999 passaten min… Velvel. Jeg ønsker dere alle en super onsdagskveld, så blogges vi!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg