Jeg har fått ny jobb!

God morgen dere superfine!

Jeg er på vei ut av døren nå, for jeg har min første dag i ny jobb. Tenk det! Jeg gruer meg, men gleder meg mest. Det er alltid skummelt med det ukjente, men jeg tror jeg kommer til å trives godt. Klær, kosmetikk, sko, tilbehør..Jeg elsker jo alt sånt! Dessuten så passer det så bra med en jobb nå i denne tiden hvor jeg er permittert og ellers bare hjemme. Jeg gleder meg ekstremt mye til rutiner og mål for dagene. Jeg elsker å hjelpe kunder og snakke med mennesker, så jeg kjenner at det skal bli godt å yte service igjen. Jeg hadde intervju på tirsdagen, ble ringt i går og tilbudt jobben, og har altså min første dag i dag. Så det gikk fort! Dette var også den første og eneste jobben jeg har søkt på, så fikk jeg den. Det er gøy! Jeg vil ikke si hvilken butikk det er enda, men det er en kjent kleskjede på et kjøpesenter. Spennende! Denne jobben gjelder for November og Desember, så håper jeg så klart at jeg får kommet meg tilbake på sjøen igjen snart, men det kan jo ta sin tid.. Så det er godt å ha noe å gå til enn så lenge.Åh, jeg er så spent!! Ønsk meg masse lykke til på min første arbeidsdag i ny jobb. Jeg oppdaterer dere når jeg er hjemme igjen. Imens ønsker jeg dere en kjempe fin fredag. Planen min var egentlig å bake hele dagen siden jeg skal i selskap i morgen, men nå ser det ut som at jeg skal jobbe både i dag og i morgen, hehe! Jobb er så klart det viktigste og jeg setter alltid det først, det er heldigvis familien min klar over. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg