Jeg føler meg forferdelig

Hei dere fine♥

Herregud så lenge det er siden sist jeg skrev her til dere. Jeg har hatt lyst hver eneste dag til å finne frem macen og blogge, men jeg har ikke hatt energi. Jeg har seriøst sovet i nesten en uke. Jeg har vært så dårlig og jeg har ikke klart å gjøre noen ting. Heldigvis er jeg på bedringens vei, og energien kommer sakte men sikkert tilbake. Så i dag håper jeg at jeg får gjort litt husarbeid som å vaske klær, men vi får bare se. Kanskje denne bloggingen slår meg helt ut slik at jeg bare sovner igjen, hehe… Uff, det er så kjedelig å være syk! Sist oppdatering var fra Tyrkia, og gud som jeg savner den uken allerede.. Vi koste oss så masse tross at vi ikke hadde internett eller varmt vann i leiligheten. Varmtvannstanken var ødelagt, så vi dusjet i isvann hver eneste dag for å så gå ut i 30 grader igjen. Kanskje sykdommen stammer derfra? Så var det jo et jordskjelv i Istanbul som slo ut internettet overalt, så det var mildt sagt litt frustrerende å verken ha internett eller varmtvann.. Men vi koste oss masse og det var så deilig. Jeg vil veldig gjerne tilbake igjen. Tyrkia er ikke et paradis, men det er utrolig deilig for avslapping og bare kos. Jeg elsker å ligge på stranden hele dagen med en god bok, bade, spise god mat og drikke masse vann og zero. Maten i Tyrkia er fantastisk. Det kommer forresten en vlog ut som jeg har redigert ferdig snart, så da får dere se litt av hva vi gjorde 🙂 Bildene er gamle, det skjønte dere kanskje…. Savnet etter Mix er fortsatt utrolig stort. Jeg tenker på han veldig ofte, og det er så utrolig trist at jeg aldri får se han igjen 🙁 Jeg var veldig heldig å fikk en fin ramme med bilde av han i av søsteren min i bursdagsgave, så det betyr mye♥ Jeg fikk også mye annet fint, som jeg håper jeg får vist dere senere når jeg er tilbake.

Jeg vet ikke helt hvordan det blir med blogging videre, men så fort jeg føler meg frisk nok så kommer jeg til å satse igjen. Jeg vil gjerne lage mange halloween looks, dele oppskrifter og masse annet gøy. Så vit at jeg ikke har gitt meg, hehe! Jeg er bare syk og føler meg skikkelig, skikkelig dritt om dagen… Jeg håper at dere alle har det fint. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg