Jeg angrer

God kveld dere♥

Vi har nettopp kommet hjem fra Sandefjord. Mamma og samboeren har ikke vært hjemme i dag, så vi brukte like gjerne dagen våres der. Det er liksom noe med det å bare komme seg litt vekk. Hjemme er det liksom alltid noe jeg skal ha gjort, så da er det deilig å være et sted hvor man bare kan slappe av. Vi solet oss en del, så jeg har til og med blitt litt solbrent.. Så grillet vi og koste oss. Vi gikk også en tur ned på bryggen siden vi skulle bade, men det var litt kjølig ved havet og vannet var så grumsete 🙁 Så det fristet veldig lite egentlig.Men over til noe annet… Jeg angrer på at jeg farget håret. Hver gang jeg vil farge håret så tenker jeg at alt vil ordne seg. Jeg skulle bli litt mer naturlig, sminke meg finere, få kortere negler og slutte med selvbruning. Hva nå? Nå føler jeg meg som en jævla tante. Dette er ikke meg 🙁 Jeg er blondt hår, lange negler og solbrun hud.. Fuck altså. Dette er bare min egen skyld, og ingen andres.. Frisøren min gjorde nøyaktig hva jeg ba om, og resultatet ble bra. Det er bare det at jeg føler meg så jævla grå og kjedelig allerede:-( I morgen skal jeg sminke meg ordentlig, så kanskje det hjelper litt. Dere skjønner hva jeg mener? Nå er det liksom null sminke, bleik og grått hår:) Føler meg alt annet enn fab…Åhh, så forbanna irriterende. 

MEN så ser jeg på lengden og tenker “hold for f ut nå”, for det holder jo på å bli ganske lagt! Jeg kan ikke bleke det igjen nå, men jeg kommer til å stripe det igjen snart. Først skal jeg pleie det som gull og kure det ofte, slik at det er sterk nok til å tåle en runde med striping. For da tror jeg at jeg vil bli fornøyd! Nå skal jeg ta meg en dusj, så skal jeg snart ta kvelden. Det er overfladisk å si, men jeg føler meg litt nedfor når jeg ikke er fornøyd med fargen. Dette skulle liksom bli løsningen.. Jaja. Vi blogges♥

4 kommentarer
    1. Syntes du så mye mere voksen ut med det nye håre! Sååå fint! Du kan fortsatt ta selvbruning med lange negler og mye sminke men bare med grått hår! Men skjønner hva du mener med at det ikke er deg

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg