Innkjøpsvideo

Hei dere!

Jeg har nettopp kommet hjem fra Herkules. Herregud så mange mennesker det var der! Jeg hadde en tilgodelapp på New Yorker, så jeg tok med meg en hvit og sommerlig jumpsuite. Den kommer jeg sikkert til å vise dere senere! For rundt en uke siden lagde jeg en innkjøpsvideo, så her kommer den! Jeg håper at dere liker den, og at dere syntes det er litt gøy når det kommer en video i ny og ne. Kom gjerne med ønsker og tips om videoer jeg kan lage. Nå har jeg jo aaaaaall verdens med tid, hehe 🙂 Nå har jeg fått på meg tur tøyet, så nå skal vi ut å gå. 

Husk å abonner på kanalen min! Det gir meg så mye glede og motivasjon! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg