Innkjøp til jul

Hei dere!

Hvordan er det med dere? Jeg har det ganske fint i dag, og endelig begynner jeg å kjenne at kroppen slapper av. Denne uken hjemme føler jeg nesten ikke at jeg har fått vært noe hjemme, og hjeller ikke fått gjort så mye. Det positivet er at jeg har fått vært en hel del med mamma, søsteren min og lille Hugo♥ Jeg var en kjapp tur på jobben til mamma i stad for å levere en nøkkel, også fikk jeg møtt Hugo igjen. Han gir meg seriøst så mye liv og glede, haha! Jeg gleder meg så masse til å få min egen valp, men da kan jeg dessverre ikke ha den jobben jeg har nå..Så det er nok en stund til. Vi er jo så heldige å passe hunden til broren til F enda, og det er så koselig atte hjelp. Han er en voksen valp om dere skjønner? Han er liksom så liten, søt, snill, leken men samtidig voksen. Perfekt hund! Nok snakk om hunder, hehe.Forresten, sjekk hvor fine negler jeg fikk denne gangen! Jeg bestemte meg for å gå for jule tema nå siden jeg mest sannsynlig skal gå for noe nøytralt neste negltime siden jeg kanskje må gå med samme negler i 5-6 uker. Litt kjipt å ha jule tema midt i januar liksom. Jeg gleder meg masse til å ha disse neglene på jobb. Jeg tror de kommer til å bli kjempe fine til uniformen min♥ Jeg ordner de som vanlig hos “Anna´s beauty place” her i Skien, og de er seriøst de beste! På vei hjem fra jobben til mamma stoppet jeg innom Rusta for å kjøpe litt julepynt. Jeg er såååå klar for jul! Jeg vil seriøst pynte i morgen, men jeg prøver å holde meg. Jeg skal pynte før vi drar på jobb igjen, slik at det er skikkelig jul her når vi kommer hjem. Jeg har en del julepynt fra før av, men man kan jo aldri få nok. Eller hva? Jeg blir mer og mer glad i julen for hvert år som går, så i år skal jeg til og med pynte med røde julegardiner. Jeg kjøpte til og med en lang granslynge som skal henge rundt gelenderet opp til 2.etage. Det blir fint det! Jeg kommer så klart til å vise dere når jeg har pyntet. Kanskje jeg til og med lager en video/ house tour! Vi skal ha tre hele uker fri i julen, og det skal nytes for det fulleste. Jeg gleder meg så til å invitere familie, lage masse julekaker, god mat og godt selskap. Jeg er virkelig blitt voksen…. 

Denne løperen skulle jeg gjerne hatt i rød… De hadde den verken i Skien, Larvik eller Sandefjord. Jepp, jeg kjørte innom alle stedene for å finne den:-( Så grønn får det bli dersom de ikke får inn rød igjen før jul, men jeg krysser fingrene. 

Så kjøpte jeg gull bestikk! Dette har jeg ønsket meg lenge, og nå var det satt ned til 149kr. Ikke verst! Jeg gleder meg til å servere kylling i karri på svarte tallerkner med gull bestikk, hehe.. Dagen i dag har generelt sett vært veldig bra. Jeg har endelig fått vasket absolutt alle sminkekostene mine, tatt selvbruning, hårkur, vasket og ryddet. Det er så deilig å legge seg i nytt sengetøy.. Ting man setter pris på når man blir eldre, dere! Haha. Jeg tester ut selvbruningen til Sophie Elise, så den får dere høre mer om i morgen. Nå skal jeg logge av og bare nyte tirsdags kvelden. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg