Innkjøp fra Blivakker

Hei dere fine!♥

Jeg håper at dere har det fint. Jeg har ikke fått blogget noe de siste dagene siden det har gått i et. På mandagen dro jeg tidlig til Oslo sammen med en venninne. Det var veldig hyggelig, og jeg koste meg masse! Vi møtte en annen venninne, så spiste vi lunsj på Aker Brygge. Jeg liker meg alltid så godt i Oslo, og får alltid lyst til å dra tilbake. Så om ikke for lenge, så er jeg tilbake håper jeg. Det var helt sinnsykt fint vær i tillegg, så det kunne egentlig ikke blitt bedre. I går gjorde jeg rent hele huset, også var jeg i Sandefjord igjen. Men i dag har jeg ingen planer, og bloggen skal bli prioritert. Det er skikkelig regnvær, så jeg kommer nok til å holde meg inne. Men her om dagen hentet jeg en stor pakke fra Blivakker, så jeg tenkte å vise dere hva jeg klikket hjem. Åhh, ny sminke♥♥♥ Dette er noen produkter som jeg ikke har prøvd før, men endelig bestilte hjem. Jeg har hørt mye bra om dem, og de er jo i en litt billigere kategori. Jeg syntes billig sminke som funker bra er best. Jeg liker egentlig ikke å bruke 500kr på en foundation, men det hender jo at jeg gjør det. Jeg tenkte å lage first impression video på disse produktene, er det interessant? Jeg kjøpte også et sminkespeil med lys. Så langt er jeg veldig fornøyd med det.

Hvor fin ser ikke denne ut? Herregud som jeg gleder meg til å teste den ut. Jeg har swatched den og den ser helt syk ut. Jippi! 

Jeg kjøper alltid billigere shampoo og balsam, helst på Rusta eller Normal. I går så jeg faktisk en dame som kjøpte shampoo og balsam fra Aussie på Meny.. Er dere klar over forskjellen på prisen? En Aussie shampoo på Meny koster i hvert fall 80kr, mens på Normal får du de for 49. På litt billigere butikker får man som regel mye mer produkt for en billigere penge, så det lønner seg å sjekke ut slike ting. Disse store flaskene fikk jeg for 135kr, det er ikke verst. Jeg er veldig glad i denne røde serien fra Matrix, den er super bra for håret mitt. 

Så til slutt, min favoritt. Denne hår oljen er helt amazing. Enda et lite tips – På blivakker koster denne flasken (350ml) 319kr, mens på Vita koster den lille flasken (167ml) 299,-! Det er sykt. Denne flasken holder nesten i tre år, uten å overdrive. Den er sååå drøy i bruk og håret blir så fint. Dessuten så kan man bruke den tre dager på rad uten at håret blir fett. Jeg bruker denne nesten hver dag, og jeg elsker den! Kan kjøpes HER. Jeg ønsker dere en fin dag! Vi blogges♥

Ønsker dere “first impression” sminkevideo? Kommenter gjerne, så får jeg det til! 

1 kommentar
    1. Jeg er veldig nysgjerrig på flere av produktene du skal teste, så jeg kunne gjerne tenkt meg en video og anmeldelse av produktene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg