Innedag = Strikkedag

Hei dere fine♥

Jeg håper at dere har det fint! Jeg er på bedringens vei og har egentlig bare litt vondt i magen nå. Formen er mye bedre enn hva den var i helgen, og det gjør meg så glad. De siste dagene har jeg vært hjemme og ikke orket å gjøre noen ting. Det er så deprimerende å ligge på sofaen og vite at jeg gjerne skulle hatt vasket to maskiner med klær, det skulle vært støvsuget og badet skulle vært vasket… I dag våknet jeg med mye mer energi, så jeg har fått gjort litt. Det resulterte i at jeg ble veldig varm, så nå hviler jeg litt før jeg skal begynne å pakke vekk sommer tøyet. Det regner skikkelig i dag, og er skikkelig innevær. Så jeg har endelig hatt litt overskudd til å strikke litt igjen. Dessuten så var vi flere timer på legevakten i går, så da fikk jeg også strikket litt. F har hatt høyt blodtrykk og slitet med hjertet sitt, så han måtte ta flere undersøkelser på akutten i går. Han ble sendt hjem fra sjøen på grunn av en EKG som viste mulig hjerteinfarkt, så det var mildt sagt litt skremmende. Heldigvis så går alt fint med han nå♥ Jeg har vært hos legen og tatt en del prøver selv, så jeg blir henvist videre for å finne ut av magesmertene mine. Men det beste er jo at jeg føler meg veldig mye bedre nå.Jeg har startet på genseren til F. Jeg tror den kommer til å bli så fin!! Jeg kan allerede kjenne at denne blir koselig å klemme han i, hehe♥ Jeg prøver å strikke den litt større enn en Large, siden han egentlig er en XL, så jeg krysser fingrene for at den passer.Jeg har prøvd å være veldig nøye, men jeg oppdaget en liten feil da jeg holdt på i stad. Jeg har strikket rett masker over to masker hvor det egentlig skulle være vrangt.. Men bare på en omgang, så det kommer ikke til å syntes håper jeg. Det strikkes vrangbord på begge sidene under armene, også glattstrikk resten. Denne genseren er veldig enkel å strikke foreløpig syntes jeg! Jeg ser på meg selv som en absolutt nybegynner når det kommer til strikking enda, så jeg gleder meg til jeg kan kalle meg selv flink og dreven. Jeg har jo enda et Skappel prosjekt på lur, men det må jeg vente med.. Der skal det være masse mønster, så jeg må øve meg litt først!Det er så deilig å ha litt mer energi altså. I dag kjenner jeg er en bra dag selvom vi ikke skal gjøre noen ting annet enn å være hjemme. Jeg har planlagt å lage en god middag i hvert fall, som inneholder mye grønnsaker. Jeg tok meg selv i det, at jeg har spist utrolig lite de siste ukene. Jeg har seriøst gått ned to kilo og vært veldig svimmel. Sikkert mye på grunn av mangel på grønnsaker og vitaminer. Så skjerpings der! Jeg ønsker dere en fin dag selvom den er ganske så grå egentlig, hehe! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg