IKKE EN DAG FOR TIDLIG

Hei dere fine!

Hvordan er det med dere? Jeg har hatt en skikkelig bra dag i dag, og den skal snart bli bedre. Jeg startet med husarbeid som planlagt, og jeg har til og med vært i kjelleren for å finne frem julepynten. Så tok jeg meg en tur til byen for å kjøpe….JULETRE! Det er absolutt helt innafor å pynte til jul allerede nå, så i dag skal det pyntes! Jeg har lest flere steder at det er positivt å pynte litt tidligere til jul i år, og det holder jeg med dem i. Julen er en veldig fin og koselig tid, som vi burde kose oss litt ekstra med i år. I år har vi virkelig fortjent julen og alt det gode den bringer med seg. Jeg gikk for et falskt juletre i år, og det har jeg egentlig sagt at jeg aldri skal ha i hus. Men dersom jeg hadde kjøpt et ekte et nå, så hadde det ikke vært noe pent til julaften. Jeg vil ha juletre fra i dag! Dessuten så er jeg blitt så utrolig redd for kryp, så det å få et ekte tre med masse, masse, masse små kryp i er ikke noe som frister..Så hvorfor ikke kjøpe et falskt et? Jeg håper at det er så fint som det ser ut som på bildet, men det er jo ikke sikkert….Er det noe vi ikke trenger mer av her i huset, så er det julepynt… Påske pynten, høst pynten og sommer pynten har en ekse hver seg. Julepynten har vi hele SYV esker med. Så vi har litt å pynte med, hehe!Disse jule kulene kjøpte jeg på Skeidar. Det var 3 for 2. Jeg tror jeg skal gå for sølv, glitter og hvit juletre pynt i år. Eller sølv og rød? Hva syntes dere er penest? Generelt har vi for det meste rød, hvit og sølv julepynt. Det blir alt for dyrt å bytte alt ut med for eksempel grønn nå. – Christmas came early this year – 

Åhh, nå skal det bli julestemning her hjemme! Jeg viser dere så klart resultatet av treet og pynten senere. Syntes dere det er for tidlig å pynte, eller har noen av dere allerede gjort det? Flere kunder har sagt til meg at det er litt tidlig med julemusikk i butikken, men HALLO? Det er julemusikk, det er julelys i gatene og butikkene selger julebrus som aldri før. La nå julen komme tidlig i år daaa♥ Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg