i Oslo og mangel på motivasjon

Hei dere fine!

Gårsdagen gikk til en konsultasjon på Porsgrunn plastikkirurgi, og middag hos mamma. Så jeg fant verken tid eller energi til å oppdatere dere… Hva konsultasjonen dreier seg om kommer jeg kanskje tilbake med ved en senere anledning, for det er ikke aktuelt for øyeblikket. Vi er en tur i Oslo, vi! Så jeg blogger fra hotellet. Vi stod opp rundt 05:00 og var på set klokken 08:00. F er med i en thrillerdrama serie, så han skal være her og jobbe i to dager. Jeg er som vanlig med for å nyte et hotellopphold, hehe! Jeg ventet på set med F frem til nå, så nå kom de godt i gang og da trakk jeg meg tilbake. Det er sinnsykt mye venting på slike oppdrag, så det er hyggelig for F å ha litt selskap♥ Han skal være en politimann, så han fikk full uniform og det hele. Jeg elsker å støtte han i det hal liker å gjøre, så dette syntes jeg bare er kjempe stas og jeg gleder meg til å se resultatet! Det skulle bare vært litt finere vær… Det regner en del her i hovedstaden, så det frister ikke å gjøre så mye annet enn å ligge på hotellet resten av dagen, hehe! Som dere sikkert har merket så er virkelig ikke motivasjonen på topp 🙁 Jeg finner ingenting å blogge om, og jeg føler bare alt jeg gjør er kjedelig og uinteressant. Om det er været, hårfargen eller noe annet vet jeg ikke. Som dere vet, så kan jeg fort bli lei, og da trenger jeg en drastisk forandring for å finne motivasjonen og flyten igjen. I går kjøpte jeg inn ølgjær tabletter som visstnok kan hjelpe mot utmattelse og gi energi, samt bra for hår, hud og nelger. Jeg pleier og pleier det håret mitt, men vokser det? nei. Detter alt av når jeg dusjer? ja. Så irriterende. Jeg håper altså at disse tablettene skal få meg i gang igjen, hvis ikke så må jeg bare få litt tid kanskje. Jeg håper at dere holder ut med meg! Jeg vet mange bloggere ikke er så flinke til å oppdatere i dag, og det syntes jeg er skikkelig kjedelig.. Så vit at jeg skal prøve å finne motivasjonen igjen!Før jeg inntar hotellrommet for godt skal jeg finne frem paraplyen og gå en liten tur ut. Jeg vil innom H&M for å kjøpe noen spenner, øredobber og sminkefjerner. Selv F ble sminket på set i dag, så han trenger også litt sminkefjerner, hehe! <3 Så skal jeg finne en butikk hvor jeg kan kjøpe noe smågodt. Det er tross av alt tirsdag og jeg fortjener det♥ Forresten så elsker jeg at det er så lite folk ute i Oslo nå! Om det er corona, regnet eller at alle er på ferie bryr jeg meg ikke noe om, jeg bare vet at jeg foretrekker Oslo når gatene er tomme. Jeg får alltid litt angst når det er masse folk, trange steder og mye lyd. Så jeg foreslo for F å utforske Oslo i natt, men da tror jeg han vil prioritere å sove i og med at det er enda en dag på set i morgen. Kanskje jeg oppdaterer dere på mitt “luksuriøse” hotelliv senere i dag, haha! Ellers håper jeg at dere alle har det fint. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg