– I oktober vil jeg –

Hei dere fine!

Jeg håper at dere alle har det fint♥ Jeg har det strålende og elsker denne høsten mer og mer. Det er en veldig rar tid vi er inne i med tanke på viruset etc, men likevel så klarer jeg å nyte denne fine årstiden. De fine fargene ute, tykke gensere og varm kakao gjør noe med meg. Jeg elsker det! I går tok jeg turen til Sandefjord for å besøke mamma med søsteren min, og det var så etterlengtet♥ Jeg lagde min berømte blomkålsuppe og det var skikkelig godt. Jeg er egentlig på vei ut av huset siden jeg har noen ting jeg må handle inn, men først vil jeg dele mine planer for oktober♥ Sopptur – Det holder ikke med bare en sopptur i året, så vi skal ut i skogen igjen denne måneden også for å finne noen traktkantareller. Det har jeg stor tro på at vi finner, så jeg gleder meg!

Strikke – Jeg er godt igang med genseren til F og kan trygt si at jeg blir ferdig med den denne måneden. Når jeg blir ferdig begynner jeg på neste prosjekt som er genser til meg. Denne gangen håper jeg den passer slik at jeg kan bruke den mye nå i høst og vinter.

Dra på cruise – I og med at jeg er permittert og ikke F, så kommer jeg til å dra på to dagers cruise for å besøke F på jobb. Mamma hadde kjempe lyst til å bli med, så da får vi enda en tur sammen! Vi kan jo ikke gå i land, men oppholdet på båten er kjempe fint uansett. Så det anbefaler jeg dere å gjøre nå i høst!

Pynte huset – Jeg har ikke fått pyntet til høst enda siden jeg har vært på gardin jakt. Men nå i dag, eller i morgen, skal jeg få gjort det klart for høst.

Prosjekt – Jeg holder på med et lite prosjekt her hjemme, noe som har med maling og interiør å gjøre. Så jeg håper jeg får det ferdig i løpet av de neste dagene. Det tror jeg kommer til å gjøre så mye av hele inntrykket her! Åhh, jeg tror det blir så fint.

Åhh, disse bildene er jo så fine! Jeg fant dem på Pinterest. Der er det så mye fint og inspirerende. Nå får jeg sminke meg litt, så skal jeg som sagt en liten tur ut før jeg starter på prosjektet her hjemme. Jeg håper jeg får oppdatert dere senere i dag også. Jeg ønsker dere i hvert fall en fin dag videre, så blogges vi♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg